Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 702747437

Copa 702747437 Información oficial sobre el partido 702747437 en Hattrick

15.11.2022 20:00:00

Oy DREAXL Ab Alineación oficial del equipo 'Oy DREAXL Ab' en el partido 4 - 6 Uusi FPS Alineación oficial del equipo 'Uusi FPS' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Destacado (10))
Oy DREAXL Ab Alineación oficial del equipo 'Oy DREAXL Ab' en el partido 3 - 5 Uusi FPS Alineación oficial del equipo 'Uusi FPS' en el partido
Tiene un poco de suerte 2.90Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.38Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
21,1 % 6,4 % 72,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Oy DREAXL Ab

Goles Goles

  • 111 Minuto 20 (Gol por el centro): Per fi, el públic va saltar de la cadira quan en Juha Korjus va superar el porter rival després de rebre una gran passada en profunditat pel centre. DREAXL empatava el partit, 1 a 1, al minut 20.
  • 137 Minuto 74 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 74 en Iiro Kivilä va fer una centrada potent que només un especialista en rematar de cap com en Antti Pakarinen podia donar-li la direcció adequada. Així ho va fer i el 2 - 3 va pujar al marcador.
  • 138 Minuto 78 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Esa Yli-Tokola va anar directament als peus de Juha Korjus que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 3 - 4.
  • 102 Minuto 85 (Gol por la izquierda): El rellotge indicava el minut 85 de partit i el marcador es posà 4 - 5 quan en Iiro Kivilä, després d'una llarga cursa per la banda esquerra, marcava per a acostar una mica més el DREAXL a l'empat.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 2 (Ocasión por el centro): La jugada pel mig de Antti Pakarinen va estar a punt d'acabar en gol al minut 2, però el porter visitant Oliver Võsu va llançar-se als peus del davanter, en el que molts van pensar que era un penal com una casa de pagès.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 19 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 19, Juha Korjus de DREAXL va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Uusi FPS

Goles Goles

  • 171 Minuto 3 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 3, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Aarre Kiimala es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.
  • 105 Minuto 29 (Gol evento especial imprevisible pase largo (pases)): Al minut 29, Oliver Võsu va sorprendre els rivals i els seus propis companys, amb una passada llarga cap a Karl Wanninger, que es va anticipar al porter i va anotar amb la puntera el 1 - 2.
  • 181 Minuto 30 (Gol por el centro): Miroslav Gantenberg va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 30, i va fer pujar el 1 - 3 per a UusiFPS.
  • 184 Minuto 75 (Gol de penalti): Al minut 75 de partit, l'àrbitre va xiular un penal molt dubtós a favor de UusiFPS, fet que va motivar una allau de protestes dels jugadors de l'equip de casa. Finalment el penal es va xutar i Karl Wanninger va aconseguir augmentar l'avantatge dels visitants a 2 - 4.
  • 183 Minuto 83 (Gol por la derecha): Al minut 83, un xut de Urbano Grison des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 3 - 5 i el públic s'enfadava.
  • 185 Minuto 90 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Urbano Grison, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 4 - 6 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.