Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 702669517

Amistoso (Int.) 702669517 Información oficial sobre el partido 702669517 en Hattrick

12.11.2022 14:00:00

Dynasty Team Alineación oficial del equipo 'Dynasty Team' en el partido 1 - 7 Slurm FC Alineación oficial del equipo 'Slurm FC' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 7 / 8
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 5 / 5
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
43 % Posesión 45' 57 %
42 % Posesión 90' 58 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 11Nivel de táctica: 11 Táctica Normal
Dynasty Team Alineación oficial del equipo 'Dynasty Team' en el partido 1 - 7 Slurm FC Alineación oficial del equipo 'Slurm FC' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Destacado (10))
Dynasty Team Alineación oficial del equipo 'Dynasty Team' en el partido 1 - 8 Slurm FC Alineación oficial del equipo 'Slurm FC' en el partido
Tiene un resultado normal 0.70Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.58Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,8 % 0,1 % 99,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dynasty Team

Goles Goles

  • 116 Minuto 60 (Gol evento especial rápido + pase): Al minut 60, en Michał Renkiewicz del Dynasty va fer gala de la seva increïble punta de velocitat i, deixant enrere la defensa, va donar la passada de gol a Antonio Lardera que no va desaprofitar l'ocasió de marcar el 1 - 3.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 70 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 70, Cristóbal Buiza de Dynasty va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Slurm FC

Goles Goles

  • 171 Minuto 25 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 25, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Narcís Cuñat es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.
  • 183 Minuto 31 (Gol por la derecha): Al minut 31, Slurm va augmentar el seu avantatge a 0 - 2, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Ismael Barreto, amb un xut sec des de la dreta.
  • 181 Minuto 55 (Gol por el centro): Al minut 55, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Narcís Cuñat va augmentar l'avantatge de Slurm a 0 - 3 amb un xut ras arran de pal.
  • 183 Minuto 61 (Gol por la derecha): Al minut 61, un xut de 拓哉 (Takuya) 鈴木 (Suzuki) des de la dreta va entrar com una exhalació a la porteria: 1 - 4 i el públic s'enfadava.
  • 181 Minuto 70 (Gol por el centro): Oscar Casarini de Slurm va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 1 - 5 al minut 70. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 74 (Gol por el centro): Narcís Cuñat va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 74, i va fer pujar el 1 - 6 per a Slurm.
  • 181 Minuto 90 (Gol por el centro): Al minut 90, Douglas Cabezas va augmentar l'avantatge de Slurm a 1 - 7 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 28 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una falta a favor de Slurm a l'esquerra de l'atac va ser centrada al punt de penal. Segons abans, la defensa va sortir corrents cap al mig del camp en grup per deixar en fora de joc als rivals. Per això, tot i que en 拓哉 (Takuya) 鈴木 (Suzuki) va rematar prou bé, la jugada ja estava invalidada.