Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 702425561

Amistoso 702425561 Información oficial sobre el partido 702425561 en Hattrick

03.11.2022 00:00:00

Real Andromeda Alineación oficial del equipo 'Real Andromeda' en el partido 5 - 0 Fantasma Cruzmaltino Alineación oficial del equipo 'Fantasma Cruzmaltino ' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Real Andromeda Alineación oficial del equipo 'Real Andromeda' en el partido 5 - 0 Fantasma Cruzmaltino Alineación oficial del equipo 'Fantasma Cruzmaltino ' en el partido
Tiene un resultado normal 5.36Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.15Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Real Andromeda

Goles Goles

  • 122 Minuto 10 (Gol por la izquierda): Andromeda, atacant per l'esquerra al minut 10, va aprofitar el magnífic llançament de Arne Paulsen per agafar avantatge al marcador: 1 - 0.
  • 133 Minuto 22 (Gol por la derecha): Amb 22 minuts jugats, en Arne Paulsen va augmentar l'avantatge de Andromeda a 2 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 131 Minuto 37 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Andromeda va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Knud Fischer progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 138 Minuto 53 (Gol evento especial extremo + rematador): Era de sentit comú que alguna de les bones centrades de Heitor Jobim arribés a peus de Wander Moraes, que va rematar la pilota amb força i col·locació fent pujar per a Andromeda el 4 - 0.
  • 185 Minuto 58 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Andromeda van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Matt Garrett va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 5 - 0 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 231 Minuto 31 (Ocasión por el centro): En Heitor Jobim, entrant des de la segona línia pel centre de la defensa va estar a punt de marcar, però la pilota va sortir llepant el pal.
  • 231 Minuto 60 (Ocasión por el centro): Genial va ser la jugada que van aconseguir els locals pel mig, de fet Arne Paulsen va estar a punt de sentenciar el partit al minut 60, però el seu xut es va estavellar a la base del pal dret abans d'acabar fora de porteria.
  • 234 Minuto 64 (Ocasión de penalti): Els locals no van poder anotar el desitjat gol quan el penal llançat per Heitor Jobim va sortir molt desviat al minut 64.
  • 231 Minuto 67 (Ocasión por el centro): Arne Paulsen una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 67, però una magnífica aturada de Nevzat Otaran va mantenir l'equip visitant dins del partit.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 65 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Reymanuel Cárcamo de Andromeda la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

Fantasma Cruzmaltino