Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 701919544

Amistoso 701919544 Información oficial sobre el partido 701919544 en Hattrick

28.09.2022 15:05:00

fc.boiboi Alineación oficial del equipo 'fc.boiboi' en el partido 1 - 4 Magycteam Alineación oficial del equipo 'Magycteam' en el partido
1 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 4
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 2 / 2
0 / 3 Evento 141Goles de contra por el centro/Evento 241Ocasiones de contra por el centro 0 / 0
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
40 % Posesión 45' 60 %
40 % Posesión 90' 60 %
Contraataques Nivel de táctica: 15Nivel de táctica: 15 Táctica Contraataques Nivel de táctica: 11Nivel de táctica: 11
fc.boiboi Alineación oficial del equipo 'fc.boiboi' en el partido 1 - 4 Magycteam Alineación oficial del equipo 'Magycteam' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
fc.boiboi Alineación oficial del equipo 'fc.boiboi' en el partido 0 - 1 Magycteam Alineación oficial del equipo 'Magycteam' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.21Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
4,1 % 0,1 % 95,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

fc.boiboi

Goles Goles

  • 138 Minuto 17 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Jules Bertrand va anar directament als peus de Anthony Dufraisse que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 1 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 241 Minuto 31 (Ocasión de contra por el centro): En Artur Gălăţanu va robar una pilota al centre del camp i va sortir ràpidament en conducció. Va arribar a la frontal de l'àrea però allà, quan es disposava a xutar a porteria va relliscar i va perdre una bona oportunitat.
  • 241 Minuto 41 (Ocasión de contra por el centro): La defensa de fc.boiboi va robar la pilota i l'equip va sortir ràpidament al contraatac, però la rematada final de Anthony Dufraisse va sortir per sobre el travesser.
  • 241 Minuto 48 (Ocasión de contra por el centro): Una llarga passada de la defensa de fc.boiboi va crear un bon contraatac que va acabar en un bon xut de Olivier Lacombe, però el porter rival va fer una gran aturada.
  • 218 Minuto 57 (Ocasión evento especial córner peinado): En un servei de cantonada, en Anthony Dufraisse va entorpir al marcador d'en Roland Fournier per tal que aquest marqués tot sol, però aquest no va dirigir bé la pilota i va errar la rematada.

Magycteam

Goles Goles

  • 118 Minuto 28 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 28, Cristoph Sonnenberger va pentinar un córner cap al segon pal que Israël Delcambre va rematar a gol completament sol, marcant així el 1 - 1.
  • 174 Minuto 43 (Gol de penalti): En Hamid Selami va demostrar tenir sang freda perquè va tirar el penal emulant a Antonín Panenka el gol que significava el 1 - 2 al minut 43. El porter es va aixecar ràpidament i li va fer una mirada d'aquelles que maten.
  • 184 Minuto 50 (Gol de penalti): Magycteam va incrementar la diferència al marcador, deixant-lo 1 - 3, quan Hamid Selami va transformar una pena màxima. El porter es va llançar massa tard i un espectador francès, mentre es treia un casc de pilot de rallis, va cridar "dix fois trop tard" repetidament.
  • 185 Minuto 68 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en László Pethő, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 4 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.