Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 701523954

Copa 701523954 Información oficial sobre el partido 701523954 en Hattrick

30.08.2022 16:15:00

FC LionEagle Alineación oficial del equipo 'FC LionEagle' en el partido 0 - 5 FC MOLDOVENII Alineación oficial del equipo 'FC MOLDOVENII' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 7
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 3
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 3 / 3
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
45 % Posesión 45' 55 %
41 % Posesión 90' 59 %
Normal Táctica Normal
FC LionEagle Alineación oficial del equipo 'FC LionEagle' en el partido 0 - 5 FC MOLDOVENII Alineación oficial del equipo 'FC MOLDOVENII' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
FC LionEagle Alineación oficial del equipo 'FC LionEagle' en el partido 0 - 5 FC MOLDOVENII Alineación oficial del equipo 'FC MOLDOVENII' en el partido
Tiene un resultado normal 0.47Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.04Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,9 % 0,1 % 99,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC LionEagle

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 32 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): LionEagle va ser a punt de marcar al minut 32, quan el seu jugador Davie Cannon va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.

FC MOLDOVENII

Goles Goles

  • 174 Minuto 2 (Gol de penalti): En Stanislav Adushev va demostrar tenir sang freda perquè va tirar el penal emulant a Antonín Panenka el gol que significava el 0 - 1 al minut 2. El porter es va aixecar ràpidament i li va fer una mirada d'aquelles que maten.
  • 182 Minuto 5 (Gol por la izquierda): Gherman Negrescu va aprofitar un error defensiu al minut 5, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 0 - 2 al marcador per a basarabia.
  • 181 Minuto 33 (Gol por el centro): Gherman Negrescu va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 33, i va fer pujar el 0 - 3 per a basarabia.
  • 182 Minuto 80 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Leonid Chibiryaev, que va ser qui va marcar 0 - 4, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 182 Minuto 90 (Gol por la izquierda): Al minut 90 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Octavian Apreotesei va ser l'anotador del 0 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 34 (Ocasión por el centro): Andrei Berţa quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Souradeep Das, però la pilota va topar amb el travesser.
  • 281 Minuto 49 (Ocasión por el centro): Amb una sola finta, en Anton Rudakov va deixar assegut al central local. Per sort, el lateral estava ben col·locat i va arribar a temps per fer-li la cobertura.

Tarjetas Tarjetas

  • 514 Minuto 35 (Tarjeta roja directa): Al minut 35, Roman Zabrovskiy de basarabia va donar un cop de cap a un rival. Després de consultar l'assistent, el col·legiat va treure-li la vermella directa. Els jugadors van arraïmar-se al voltant del jugador estès al terra, queixant-se de la comèdia que estava fent.