Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 701452850

Copa 701452850 Información oficial sobre el partido 701452850 en Hattrick

24.08.2022 12:30:00

los plays Alineación oficial del equipo 'los plays' en el partido 1 - 3 Cremoso Team Alineación oficial del equipo 'Cremoso Team' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 2
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 1 / 2
2 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
51 % Posesión 45' 49 %
51 % Posesión 90' 49 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 11Nivel de táctica: 11
los plays Alineación oficial del equipo 'los plays' en el partido 1 - 3 Cremoso Team Alineación oficial del equipo 'Cremoso Team' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
los plays Alineación oficial del equipo 'los plays' en el partido 1 - 1 Cremoso Team Alineación oficial del equipo 'Cremoso Team' en el partido
Tiene un resultado normal 1.16Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.53Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
80,2 % 2,8 % 17,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

los plays

Goles Goles

  • 138 Minuto 36 (Gol evento especial extremo + rematador): En Jesús Sanz García va arribar a línia de fons i va fer una excel·lent centrada al punt de penal on Daniel Charrière la va rematar amb una volea al primer pal, posant així el 1 - 0 al marcador.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Al minut 39, Carlos Freixes de plays va caure espectacularment pels voltants de l'àrea. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador s'havia llançat a la piscina descaradament.
  • 511 Minuto 54 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Sancho Melgarejo de plays es va guanyar la targeta groga merescudament.

Cremoso Team

Goles Goles

  • 160 Minuto 38 (Gol de falta): L'entrenador de Cremoso es va posar content quan l'àrbitre va xiular una falta propera a l'àrea. Sabia que Arnis Ivanovskis era un bon llançador i hi havia força probabilitats d'empatar, com així va ser: 1 - 1.
  • 118 Minuto 50 (Gol evento especial córner peinado): Bjarne Alstrup va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Cremoso, Brian Tom, que va marcar, sense saber com, el 1 - 2.
  • 187 Minuto 60 (Gol tiro lejano): Després de 60 minuts el Cremoso, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Brian Tom sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 1 - 3 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 44 (Ocasión evento especial córner peinado): Óscar Bustamante quasi marca en una jugada assajada de córner que Bjarne Alstrup havia pentinat lleugerament, però la pilota va tocar al pal esquerre i es va perdre per la línia de fons.
  • 287 Minuto 48 (Ocasión tiro lejano): Una bona combinació del Cremoso va deixar en bona posició a en Arnis Ivanovskis per assajar un xut llunyà a porteria. Malauradament no va colpejar la pilota amb prou violència i aquesta va arribar botant suaument a les mans del porter.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 33 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Jesús Àngel Ballbé de Cremoso la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.