Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

DJ vs. Silvi 'B' (436897) - Jumpermind (1366429) » 697936368: T70/J14/V

Liga 697936368 Información oficial sobre el partido 697936368 en Hattrick

29.10.2022 14:00:00
Liga: Temporada 70 / Jornada 14 / V.46 (5559)

DJ vs. Silvi 'B' Alineación oficial del equipo 'DJ vs. Silvi 'B'' en el partido 3 - 0 Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido
Giordano Zandomeneghi (15') 1 - 0
Pyson Mulenga (80') 2 - 0
Severiano Dazar (89') 3 - 0
DJ vs. Silvi 'B' Alineación oficial del equipo 'DJ vs. Silvi 'B'' en el partido 3 - 0 Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 1
2 / 3 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
1 / 2 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
61 % Posesión 90' 39 %
Tiros lejanos Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Normal
DJ vs. Silvi 'B' Alineación oficial del equipo 'DJ vs. Silvi 'B'' en el partido 3 - 0 Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
DJ vs. Silvi 'B' Alineación oficial del equipo 'DJ vs. Silvi 'B'' en el partido 2 - 0 Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.64Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.12Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,4 % 0,1 % 0,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

DJ vs. Silvi 'B'

Goles Goles

  • 187 Minuto 15 (Gol tiro lejano): Era obvi que el Silvi volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 15 van aconseguir marcar quan en Giordano Zandomeneghi va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 1 - 0.
  • 185 Minuto 80 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Jumpermind. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Pyson Mulenga la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del Silvi es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 2 - 0 arribava al minut 80.
  • 185 Minuto 89 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Severiano Dazar, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 3 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 17 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del Silvi van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Manolo Sánchez, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.
  • 287 Minuto 18 (Ocasión tiro lejano): Els jugadors de Silvi tenien molt clar que la tàctica a utilitzar era la dels xuts llunyans. En Giordano Zandomeneghi ho va intentar al minut 18 des de 30 metres però la pilota va arribar a les mans del porter sense gaire força.

Jumpermind

Ocasiones Ocasiones

  • 225 Minuto 52 (Ocasión evento especial rival imprevisible (gol en propia puerta)): En Leonard Crivineanu va demostrar el perquè era un jugador tan imprevisible. Va voler rebutjar un centre i una mica més i l'envia a gol…però a la seva pròpia porteria.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 21 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Leonard Crivineanu de Jumpermind va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.