Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 696443817

Amistoso 696443817 Información oficial sobre el partido 696443817 en Hattrick

06.07.2022 07:00:00

Sichuan Qx Alineación oficial del equipo 'Sichuan Qx' en el partido 0 - 4 /.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^ Alineación oficial del equipo '/.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 3 / 4
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
25 % Posesión 45' 75 %
27 % Posesión 90' 73 %
Contraataques Nivel de táctica: 6 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 19Nivel de táctica: 19
Sichuan Qx Alineación oficial del equipo 'Sichuan Qx' en el partido 0 - 4 /.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^ Alineación oficial del equipo '/.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Sichuan Qx Alineación oficial del equipo 'Sichuan Qx' en el partido 0 - 1 /.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^ Alineación oficial del equipo '/.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^' en el partido
Tiene un resultado normal 0.01Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.97Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Sichuan Qx

/.,//??//??seF$T%^HJgfh5743ewfwe23@#^(()&^

Goles Goles

  • 187 Minuto 2 (Gol tiro lejano): L'entrenador del __________ va encertar-la al dir als seus jugadors que xutessin de lluny. Al minut 2 va arribar el 0 - 1 quan en 李 (Li) 存嘉 (Cunjia) va xutar des de 30 metres fent botar la pilota just davant del porter, que va tocar la pilota però no va poder evitar el gol.
  • 187 Minuto 8 (Gol tiro lejano): Era obvi que el __________ volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 8 van aconseguir marcar quan en 何 (He) 才南 (Cainan) va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 0 - 2.
  • 118 Minuto 23 (Gol evento especial córner peinado): __________ va aconseguir el 0 - 3 gràcies a una jugada assajada de córner en què 李 (Li) 存嘉 (Cunjia), després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en 孙 (Sun) 天铮 (Tianzheng) que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 187 Minuto 66 (Gol tiro lejano): Després de 66 minuts el __________, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en 何 (He) 才南 (Cainan) sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 4 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 3 (Ocasión tiro lejano): Al minut 3 un refús amb el peu d'en 古 (Gu) 斯平 (Siping) va anar a parar als peus del 孙 (Sun) 天铮 (Tianzheng) que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.