Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 695765377

Amistoso 695765377 Información oficial sobre el partido 695765377 en Hattrick

18.05.2022 10:00:00

Olimpia Barcea C.F. Alineación oficial del equipo 'Olimpia Barcea C.F.' en el partido 3 - 4 Mangalia Alineación oficial del equipo 'Mangalia' en el partido
3 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 4
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 2 / 2
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
2 / 2 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
57 % Posesión 45' 43 %
56 % Posesión 90' 44 %
Normal Táctica Jugar creativamente
Olimpia Barcea C.F. Alineación oficial del equipo 'Olimpia Barcea C.F.' en el partido 3 - 4 Mangalia Alineación oficial del equipo 'Mangalia' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Olimpia Barcea C.F. Alineación oficial del equipo 'Olimpia Barcea C.F.' en el partido 3 - 1 Mangalia Alineación oficial del equipo 'Mangalia' en el partido
Tiene un resultado normal 2.66Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.48Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
70,8 % 7,4 % 21,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Olimpia Barcea C.F.

Goles Goles

  • 122 Minuto 11 (Gol por la izquierda): Olimpia prenia la batuta de l'encontre al minut 11, quan en Levent Pelitli va trencar la defensa rival per la banda esquerra i va marcar el 1 - 0 amb un xut ras i col·locat, fora de l'abast del porter.
  • 102 Minuto 49 (Gol por la izquierda): No va ser fàcil, però els jugadors de Olimpia van trenar una bona jugada per l'esquerra que va deixar en Mihai Ismail en un favorable u contra u amb el porter visitant, que no va poder evitar que es reduís la diferència de gols a 2 - 4.
  • 137 Minuto 70 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 70 una excel·lent centrada de Polis Garsho va arribar a Sabir Hawjîr, que es va llançar en planxa i va enviar la pilota a l'escaire amb una espectacular rematada de cap, la seva especialitat, posant el 3 - 4 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 52 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de Olimpia la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.

Mangalia

Goles Goles

  • 161 Minuto 17 (Gol por el centro): El 1 - 1 va arribar amb una jugada de Marinică Chirilă que va marxar pel centre d'un defensor i, com que cap company li feia la cobertura, ningú va poder evitar que marqués el gol de l'empat pels visitants.
  • 186 Minuto 22 (Gol de tiro libre indirecto de contra): Els defenses van aturar un contraatac de Mangalia amb una falta. Però el jugador que l'havia rebut es va posar ràpidament de peu, va plantar la pilota i va fer un centre al cap d'en Ioan Duruian, que va rematar picant la pilota enviant-la fora de l'abast del porter. Mentre el porter recriminava als seus companys que algú s'havia de posar al davant per evitar que es serveixi ràpidament la falta, el videomarcador sortia el 1 - 2 amb un gran "Goooool!" al costat.
  • 118 Minuto 25 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 25, Marinică Chirilă va pentinar un córner cap al segon pal que Konrad Skonieczna va rematar a gol completament sol, marcant així el 1 - 3.
  • 185 Minuto 47 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Konrad Skonieczna, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 1 - 4 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.