Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 694727728

Liga 694727728 Información oficial sobre el partido 694727728 en Hattrick

11.07.2022 00:00:00

CARAMURU F.C. Alineación oficial del equipo 'CARAMURU F.C.' en el partido 4 - 0 Grêmio FBPA 1903 Alineación oficial del equipo 'Grêmio FBPA 1903' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
CARAMURU F.C. Alineación oficial del equipo 'CARAMURU F.C.' en el partido 2 - 1 Grêmio FBPA 1903 Alineación oficial del equipo 'Grêmio FBPA 1903' en el partido
Tiene suerte 1.54Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.87Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
69,7 % 8,1 % 22,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

CARAMURU F.C.

Goles Goles

  • 121 Minuto 23 (Gol por el centro): José Esteban Montagut va donar a CARAMURU un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 131 Minuto 36 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de CARAMURU va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Jurandir Mazzarelo progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 2 - 0.
  • 131 Minuto 39 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Nicanor de Arriba va aprofitar per marcar el 3 - 0 a plaer.
  • 118 Minuto 67 (Gol evento especial córner peinado): Emelino López Gil va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de CARAMURU, Jesus de Oliveira, que va marcar, sense saber com, el 4 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 20 (Ocasión por la derecha): Un xut des de la dreta que anava a gol d'en Jesus de Oliveira va agafar desprevingut a un company que estava a la trajectòria de la pilota i es va endur una forta pilotada a les seves parts més íntimes.
  • 241 Minuto 43 (Ocasión de contra por el centro): La defensa de CARAMURU va robar la pilota i l'equip va sortir ràpidament al contraatac, però la rematada final de Jesus de Oliveira va sortir per sobre el travesser.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 66 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Augusto João Chiapeta de CARAMURU es va emportar una amonestació al minut 66 per provocar un rival.

Grêmio FBPA 1903