Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 694549930

Liga 694549930 Información oficial sobre el partido 694549930 en Hattrick

19.06.2022 22:00:00

San Clemente del Tuyu Alineación oficial del equipo 'San Clemente del Tuyu' en el partido 3 - 2 River Pier A.C. Alineación oficial del equipo 'River Pier A.C.' en el partido
3 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 3
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 2
1 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
62 % Posesión 45' 38 %
60 % Posesión 90' 40 %
Jugar creativamente Táctica Jugar creativamente
San Clemente del Tuyu Alineación oficial del equipo 'San Clemente del Tuyu' en el partido 3 - 2 River Pier A.C. Alineación oficial del equipo 'River Pier A.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
San Clemente del Tuyu Alineación oficial del equipo 'San Clemente del Tuyu' en el partido 2 - 0 River Pier A.C. Alineación oficial del equipo 'River Pier A.C.' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.62Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.12Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,4 % 0,1 % 0,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

San Clemente del Tuyu

Goles Goles

  • 124 Minuto 14 (Gol de penalti): Corria el minut 14, quan l'àrbitre va xiular unes mans dubtoses a dins l'àrea visitant. San Clemente s'avançava en el marcador després que en Martyn Gulya xutés amb seguretat la pena màxima dictaminada pel senyor col·legiat.
  • 135 Minuto 37 (Gol evento especial experiencia intercepción pase): Juan Pedro Passarella va demostrar la seva experiència quan al minut 37 va pispar al porter la pilota mentre la botava i va marcar a porteria buida: 2 - 0. És un murri!
  • 121 Minuto 85 (Gol por el centro): Al minut 85 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Juan Pedro Passarella ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, San Clemente es posava per davant 3 a 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 67 (Ocasión evento especial córner peinado): En un servei de cantonada, en Belmiro Obando va entorpir al marcador d'en Juan Pedro Passarella per tal que aquest marqués tot sol, però aquest no va dirigir bé la pilota i va errar la rematada.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 44 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Belmiro Obando de San Clemente va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

River Pier A.C.

Goles Goles

  • 138 Minuto 43 (Gol evento especial extremo + rematador): Una de les bones centrades de Yongki Pyeong la va rematar Jann-Fiete Hessl amb una magnífica volea que va fer pujar per a River el 2 - 1.
  • 161 Minuto 80 (Gol por el centro): Els visitants no van abaixar els braços i després de 80 minuts Alessandro Maria Nizzolo va aconseguir superar la defensa local entrant pel centre i va elevar la pilota per sobre del porter, posant el 2 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 9 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Yongki Pyeong va fer una magnífica centrada, però la rematada de Omar Sokanović va ser fluixa i innocent i el porter la va aturar sense problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 19 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 19, Helmut Birghden de River va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 513 Minuto 75 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): En Helmut Birghden es va encarar amb l'àrbitre assistent a un pam del nas, recordant-se'n de la professió de la seva mare per haver xiulat un fora de joc. L'àrbitre va venir corrent des de l'altre punta del camp amb la targeta alçada, que significava la segona per aquest jugador.