Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 693949325

Liga 693949325 Información oficial sobre el partido 693949325 en Hattrick

08.05.2022 15:00:00

Ümit Burnu Alineación oficial del equipo 'Ümit Burnu' en el partido 8 - 2 ~ Jedi Knights ~ Alineación oficial del equipo '~ Jedi Knights ~' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Ümit Burnu Alineación oficial del equipo 'Ümit Burnu' en el partido 6 - 0 ~ Jedi Knights ~ Alineación oficial del equipo '~ Jedi Knights ~' en el partido
Tiene suerte 5.80Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.48Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,3 % 0,1 % 0,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Ümit Burnu

Goles Goles

  • 113 Minuto 32 (Gol por la derecha): Al minut 32, Burnu aconseguia empatar el partit a 1 - 1 quan Halil Şener Turna va rebre una bona passada des de la dreta i va creuar-li la pilota al porter.
  • 113 Minuto 38 (Gol por la derecha): Després de 38 minuts de partit, Juan Miguel Saenz Romero igualava per Burnu en rematar una jugada d'atac per la dreta.
  • 121 Minuto 40 (Gol por el centro): Al minut 40 els aficionats van embogir quan en Abraham Vlaskamp va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 3 - 2 a favor de Burnu.
  • 132 Minuto 41 (Gol por la izquierda): En Juan Miguel Saenz Romero de Burnu va rebre una pilota d'un canvi d'orientació, i des de la mateixa banda esquerra va fer un centre que es va enverinar i va acabar fent pujar al marcador el 4 - 2.
  • 131 Minuto 64 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Burnu pel centre va donar un gran resultat: el gol de Abraham Vlaskamp va posar el 5 - 2 al marcador.
  • 133 Minuto 75 (Gol por la derecha): Burnu va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Leif Oxing va poder fer el 6 - 2 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.
  • 131 Minuto 80 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Burnu va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Abraham Vlaskamp progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 7 - 2.
  • 131 Minuto 86 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Michaël Clarisse va aprofitar per marcar el 8 - 2 a plaer.

Ocasiones Ocasiones

  • 239 Minuto 37 (Ocasión evento especial técnico vs. cabeceador): Un fantàstic control de Juan Miguel Saenz Romero va deixar a Melih Elçibey assegut a terra però no va acabar en gol, ja que el porter va realitzar una fantàstica intervenció.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 19 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Pēteris Martinsons de Burnu la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

~ Jedi Knights ~

Goles Goles

  • 171 Minuto 18 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 18, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Hakan Yüksek es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.
  • 185 Minuto 33 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Knights van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Adnane Bachandi va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 1 - 2 pujava al marcador.