Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 691681616

Liga 691681616 Información oficial sobre el partido 691681616 en Hattrick

18.06.2022 12:00:00

Magic Winx Alineación oficial del equipo 'Magic Winx' en el partido 2 - 1 Isola che non c'e' Alineación oficial del equipo 'Isola che non c'e'' en el partido
2 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
0 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 2
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
61 % Posesión 90' 39 %
Normal Táctica Normal
Magic Winx Alineación oficial del equipo 'Magic Winx' en el partido 2 - 1 Isola che non c'e' Alineación oficial del equipo 'Isola che non c'e'' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Magic Winx Alineación oficial del equipo 'Magic Winx' en el partido 2 - 0 Isola che non c'e' Alineación oficial del equipo 'Isola che non c'e'' en el partido
Tiene un resultado normal 2.27Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.16Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,5 % 0,1 % 0,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Magic Winx

Goles Goles

  • 123 Minuto 8 (Gol por la derecha): Passats 8 minuts, Ubaldo Scotti, per la dreta, va fer una bona finta superant la defensa que havia quedat descompensada i va marcar el gol que suposava el 1 - 0. Magic es posava per davant!
  • 118 Minuto 76 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 76, el Magic va treure un córner ras cap a la frontal de l'àrea, des d'on en Giovanni Marsetti, completament sol després dels moviments de distracció dels companys, va rematar de primeres, marcant així el 2 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 68 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Isola. La jugada d'estratègia del Magic per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Ubaldo Scotti va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.
  • 221 Minuto 75 (Ocasión por el centro): En Mauro Della Peruta del Magic ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local.
  • 285 Minuto 80 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del Magic van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Ireneusz Sobisz, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.
  • 216 Minuto 85 (Ocasión evento especial rápido + pase): El veloç Mauro Della Peruta va aconseguir deslliurar-se dels seus marcadors al minut 85, i va passar la pilota a Mario Zamboni, però aquest no va encertar a marcar.

Isola che non c'e'

Goles Goles

  • 163 Minuto 17 (Gol por la derecha): Una brillant jugada dels visitants per la banda dreta va finalitzar en el gol de l'empat al minut 17. L'anotador per Isola va ser Ede Willizkat, que així va deixar el marcador en 1 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 263 Minuto 81 (Ocasión por la derecha): Bernhard Maurenbrecher va entrar a l'àrea per la banda dreta, però els defenses no van permetre que arribés més lluny i van enviar la pilota a córner.