Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Beleco (120139) - market software mataro (1436881) » 686599168: T68/J13/VI

Liga 686599168 Información oficial sobre el partido 686599168 en Hattrick

12.03.2022 14:00:00
Liga: Temporada 68 / Jornada 13 / VI.489 (14807)

Oropesa Gooners Alineación oficial del equipo 'Oropesa Gooners' en el partido 1 - 1 market software mataro Alineación oficial del equipo 'market software mataro' en el partido
0 - 1 Vicente Portabales (20')
Gabriel Andreasyan (34') 1 - 1
Oropesa Gooners Alineación oficial del equipo 'Oropesa Gooners' en el partido 1 - 1 market software mataro Alineación oficial del equipo 'market software mataro' en el partido
1 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
0 / 3 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 1
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
64 % Posesión 45' 36 %
63 % Posesión 90' 37 %
Normal Táctica Normal
Oropesa Gooners Alineación oficial del equipo 'Oropesa Gooners' en el partido 1 - 1 market software mataro Alineación oficial del equipo 'market software mataro' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Oropesa Gooners Alineación oficial del equipo 'Oropesa Gooners' en el partido 2 - 0 market software mataro Alineación oficial del equipo 'market software mataro' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 1.64Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.09Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,6 % 0,1 % 0,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Oropesa Gooners

Goles Goles

  • 113 Minuto 34 (Gol por la derecha): La bona feina feta per la banda dreta va brindar al Oropesa una bona ocasió d'aconseguir la igualada. En Gabriel Andreasyan, de volea, conqueria la porteria rival posant el marcador 1 - 1. Tot això passava al minut 34.

Ocasiones Ocasiones

  • 220 Minuto 19 (Ocasión de falta): Al minut 19, un xut de falta directa va estar a punt de significar un gol per a l'equip local, però va sortir desviat a l'esquerra de la porteria visitant.
  • 210 Minuto 32 (Ocasión de falta): Un bon llançament de falta per part de Quirze Curull quasi empata el partit per a Oropesa, si no fos per l'estirada de gran mèrit del porter visitant.
  • 220 Minuto 68 (Ocasión de falta): Quan passaven pocs segons del minut 68 l'àrbitre va xiular una falta molt perillosa per l'equip local. En Quirze Curull va ser l'encarregat d'intentar posar per davant al marcador al seu equip, però l'únic que va aconseguir és enviar la pilota al carrer.

market software mataro

Goles Goles

  • 137 Minuto 20 (Gol evento especial extremo + rematador): Sergio Lucena Marcos va efectuar una centrada mil·limètrica des de la seva banda al minut 20 de joc. Vicente Portabales es va elevar per sobre els rivals i va connectar una rematada de cap impressionant que va significar el 0 - 1. El gol va quedar gravat a la retina de molts aficionats durant una bona temporada.

Ocasiones Ocasiones

  • 281 Minuto 27 (Ocasión por el centro): Al minut 27 de partit, Cristian Manuel Fornos va estar a punt de fer pujar un gol més al marcador quan va xutar just des de fora l'àrea, però la pilota va sortir pel damunt del travesser.

Tarjetas Tarjetas

  • 514 Minuto 49 (Tarjeta roja directa): Al minut 49, Ismo Palola de software va donar un cop de cap a un rival. Després de consultar l'assistent, el col·legiat va treure-li la vermella directa. Els jugadors van arraïmar-se al voltant del jugador estès al terra, queixant-se de la comèdia que estava fent.