Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Sockeye (798463) - Rapido Cual Chimpancé II (1370047) » 686591256: T68/J9/VI

Liga 686591256 Información oficial sobre el partido 686591256 en Hattrick

12.02.2022 14:00:00
Liga: Temporada 68 / Jornada 9 / VI.348 (14666)

Sockeye Alineación oficial del equipo 'Sockeye' en el partido 7 - 1 Rapido Cual Chimpancé II Alineación oficial del equipo 'Rapido Cual Chimpancé II' en el partido
Pavel Onderka (6') 1 - 0
Elov Jacobsson (29') 2 - 0
Pavel Onderka (32') 3 - 0
Ramon Trèmols (34') 4 - 0
4 - 1 Antonio Toledo (48')
Pavel Onderka (67') 5 - 1
Marc Claverol (70') 6 - 1
Pavel Onderka (90') 7 - 1
Sockeye Alineación oficial del equipo 'Sockeye' en el partido 7 - 1 Rapido Cual Chimpancé II Alineación oficial del equipo 'Rapido Cual Chimpancé II' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Débil (4))
Sockeye Alineación oficial del equipo 'Sockeye' en el partido 10 - 0 Rapido Cual Chimpancé II Alineación oficial del equipo 'Rapido Cual Chimpancé II' en el partido
Tiene bastante mala suerte 9.91Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.11Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Sockeye

Goles Goles

  • 121 Minuto 6 (Gol por el centro): Al minut 6 els aficionats van embogir quan en Pavel Onderka va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de Sockeye.
  • 132 Minuto 29 (Gol por la izquierda): Una jugada per l'esquerra augmentava l'avantatge de Sockeye a 2 - 0. Elov Jacobsson va rematar la jugada quasi sense angle.
  • 131 Minuto 32 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Sockeye va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Pavel Onderka progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 131 Minuto 34 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Ramon Trèmols va aprofitar per marcar el 4 - 0 a plaer.
  • 132 Minuto 67 (Gol por la izquierda): Al minut 67, Sockeye va aconseguir el 5 - 1 quan els defenses visitants van perdre la pilota davant de Pavel Onderka, que arribant per l'esquerra va driblar sense dificultats el porter i va empènyer la pilota al fons de la xarxa.
  • 133 Minuto 70 (Gol por la derecha): Amb 70 minuts jugats, en Marc Claverol va augmentar l'avantatge de Sockeye a 6 - 1 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 131 Minuto 90 (Gol por el centro): Al minut 90 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Pavel Onderka, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 7 - 1 per a Sockeye.

Ocasiones Ocasiones

  • 233 Minuto 59 (Ocasión por la derecha): El Sockeye ho intentava per la dreta per mitjà de Pedro Pablo Basoa Rivas, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 62 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 62, Amonzhol Aydingaliev de Sockeye va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.

Rapido Cual Chimpancé II

Goles Goles

  • 185 Minuto 48 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Antonio Toledo, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 4 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.