Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 685616464

Copa 685616464 Información oficial sobre el partido 685616464 en Hattrick

15.12.2021 22:15:00

Psycho-Pass Alineación oficial del equipo 'Psycho-Pass' en el partido 0 - 10 Doraemon F.C.J. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.J.' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 10 / 11
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 7 / 7
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 2 / 2
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
25 % Posesión 45' 75 %
24 % Posesión 90' 76 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
Psycho-Pass Alineación oficial del equipo 'Psycho-Pass' en el partido 0 - 10 Doraemon F.C.J. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.J.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
Psycho-Pass Alineación oficial del equipo 'Psycho-Pass' en el partido 0 - 7 Doraemon F.C.J. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.J.' en el partido
Tiene un resultado normal 0.02Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 7.08Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Psycho-Pass

Doraemon F.C.J.

Goles Goles

  • 172 Minuto 5 (Gol por la izquierda): Passats 5 minuts de partit, Doraemon es va posar per davant amb un 0 - 1 quan Walo Moretti es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.
  • 181 Minuto 14 (Gol por el centro): Al minut 14, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Sheldon Hanson va augmentar l'avantatge de Doraemon a 0 - 2 amb un xut ras arran de pal.
  • 181 Minuto 15 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en 庄 (Zhuang) 聪旋 (Congxuan) de Doraemon l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 3 al minut 15 de partit.
  • 183 Minuto 21 (Gol por la derecha): Al 21 del partit, un error a l'esquerra de la defensa va permetre a Doraemon augmentar el seu avantatge en el marcador, després que 庄 (Zhuang) 聪旋 (Congxuan) es rifés el porter i marqués el 0 - 4.
  • 181 Minuto 24 (Gol por el centro): 庄 (Zhuang) 聪旋 (Congxuan) va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 24, i va fer pujar el 0 - 5 per a Doraemon.
  • 181 Minuto 66 (Gol por el centro): Al minut 66, 庄 (Zhuang) 聪旋 (Congxuan) va augmentar l'avantatge de Doraemon a 0 - 6 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 183 Minuto 72 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 72, Doraemon va augmentar el seu avantatge a 0 - 7, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Sheldon Hanson.
  • 181 Minuto 73 (Gol por el centro): Roman Damrath de Doraemon va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 8 al minut 73. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 83 (Gol por el centro): 蔡 (Cai) 其霆 (Qiting) va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 83, i va fer pujar el 0 - 9 per a Doraemon.
  • 181 Minuto 90 (Gol por el centro): Al minut 90, Xavier Hart va augmentar l'avantatge de Doraemon a 0 - 10 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.

Ocasiones Ocasiones

  • 237 Minuto 68 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Una excel·lent centrada al segon pal d'en Walo Moretti no va ser aprofitada per en Roman Damrath que es va entrebancar tot sol i no va poder rematar.