Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 685440090

Amistoso (Int.) 685440090 Información oficial sobre el partido 685440090 en Hattrick

11.12.2021 22:00:00

Dinamo Garajau Alineación oficial del equipo 'Dinamo Garajau' en el partido 1 - 6 Fontamara Alineación oficial del equipo 'Fontamara' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 6 / 6
0 / 0 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 2 / 2
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 4 / 4
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
39 % Posesión 45' 61 %
39 % Posesión 90' 61 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 23Nivel de táctica: 23
Dinamo Garajau Alineación oficial del equipo 'Dinamo Garajau' en el partido 1 - 6 Fontamara Alineación oficial del equipo 'Fontamara' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Dinamo Garajau Alineación oficial del equipo 'Dinamo Garajau' en el partido 0 - 1 Fontamara Alineación oficial del equipo 'Fontamara' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.21Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene una suerte increíble
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
4,3 % 0,2 % 95,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dinamo Garajau

Goles Goles

  • 118 Minuto 10 (Gol evento especial córner peinado): En Dan Botcă entomà la pilota, tal com venia des del córner, amb una volea forta i molt ben dirigida que el porter va poder refusar. Afortunadament per al Garajau, un peu providencial d'en Alfredo de Pinho va situar el 1-0 al panell digital.

Fontamara

Goles Goles

  • 187 Minuto 14 (Gol tiro lejano): L'entrenador del Fontamara va encertar-la al dir als seus jugadors que xutessin de lluny. Al minut 14 va arribar el 1 - 1 quan en Oiva Pajuniemi va xutar des de 30 metres fent botar la pilota just davant del porter, que va tocar la pilota però no va poder evitar el gol.
  • 187 Minuto 18 (Gol tiro lejano): Era obvi que el Fontamara volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 18 van aconseguir marcar quan en Astolfo Perico va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 1 - 2.
  • 187 Minuto 23 (Gol tiro lejano): En Darren Redhead conduïa pel cercle central i, veient a en Oiva Pajuniemi desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 1 - 3.
  • 184 Minuto 47 (Gol de penalti): Passaven 47 minuts quan l'àrbitre va xiular un penal en contra de l'equip local. En Paolo Ghisoni va ser l'anotador i per celebrar-ho va arremangar-se la màniga i va ensenyar un tatuatge on s'hi podia llegir "Visca el pa, visca el vi, visca la mare que em va parir!".
  • 187 Minuto 56 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Fontamara va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Paolo Ghisoni en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 1 - 5.
  • 184 Minuto 89 (Gol de penalti): Un penal indiscutible va servir al Fontamara per augmentar la diferència al marcador a 1 - 6 al minut 89. L'encarregat de llençar la pena màxima va ser en Paolo Ghisoni. Molts aficionats locals van pensar que aquell gol significava la sentència.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 26 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Oiva Pajuniemi de Fontamara va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.