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Partido 685313294

Amistoso (Int., RC) 685313294 Información oficial sobre el partido 685313294 en Hattrick

06.12.2021 01:00:00

That Which is Seen and That Which is Not Seen Alineación oficial del equipo 'That Which is Seen and That Which is Not Seen' en el partido 4 - 1 Karasuno Fight Alineación oficial del equipo 'Karasuno Fight' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
That Which is Seen and That Which is Not Seen Alineación oficial del equipo 'That Which is Seen and That Which is Not Seen' en el partido 4 - 0 Karasuno Fight Alineación oficial del equipo 'Karasuno Fight' en el partido
Tiene un resultado normal 3.91Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.03Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
That Which is Seen and That Which is Not Seen L Jugar creativamente 280 29.329.3: excelente (muy bajo) 2828: bueno (muy alto) 43.743.7: brillante (muy alto) 21.321.3: aceptable (muy bajo) 4 1
4545: magnífico (muy bajo) 4444: brillante (muy alto) 4242: brillante (bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 1818: insuficiente (bajo) 2626: bueno (bajo)
Karasuno Fight V Normal 175 18.618.6: insuficiente (alto) 1414: débil (bajo) 22.422.4: aceptable (bajo) 22.522.5: aceptable (alto) 4 1
2525: bueno (muy bajo) 2323: aceptable (alto) 1919: insuficiente (alto) 1919: insuficiente (alto) 2727: bueno (alto) 2020: insuficiente (muy alto)
 
Diferencia "local - visitante" (*) 105 10.7 14 21.3 -1.2 3
20 21 23 2 -9 6

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

That Which is Seen and That Which is Not Seen

Goles Goles

  • 116 Minuto 7 (Gol evento especial rápido + pase): Passaven 7 minuts quan Modesto Miranda va fer una cursa de les seves per la banda per acabar centrant cap a Marius Cauc, que va rematar per sobre el porter, posant el marcador a 1 - 0.
  • 185 Minuto 30 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Reyes Torres Aragon, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 2 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 134 Minuto 31 (Gol de penalti): Un penal força dubtós va permetre marcar gol a TWISATWINS i així augmentar el marcador a 3 - 0 als 31 minuts de joc. Mentre en Piotr Mucharski el celebrava amb els seus companys, els rivals protestaven enèrgicament la decisió del col·legiat.
  • 132 Minuto 89 (Gol por la izquierda): TWISATWINS va augmentar la diferència quan Víctor Coazo no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 4 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 239 Minuto 11 (Ocasión evento especial técnico vs. cabeceador): Mostrant tota la seva tècnica, en Kosimo Grundmann-Hügel va aprofitar la debilitat en el joc terrestre d'en Tomi Huhtala per fer-li una sotana i encarar la porteria, però el seu xut va ser aturat pel porter.
  • 231 Minuto 38 (Ocasión por el centro): Genial va ser la jugada que van aconseguir els locals pel mig, de fet Philip O'Brien va estar a punt de sentenciar el partit al minut 38, però el seu xut es va estavellar a la base del pal dret abans d'acabar fora de porteria.
  • 233 Minuto 68 (Ocasión por la derecha): En Víctor Coazo es va escapolir de l'escomesa d'un rival marxant per la dreta de l'atac. Va encarar la porteria i va xutar a mitja altura, però la seva rematada la va desviar el porter rival a córner.
  • 233 Minuto 85 (Ocasión por la derecha): El TWISATWINS ho intentava per la dreta per mitjà de Víctor Coazo, però la defensa visitant estava ben situada i rebutjava el perill sense problemes.

Karasuno Fight

Goles Goles

  • 106 Minuto 88 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Després de 88 minuts, Antonio Arena va interceptar una passada que anava dirigida al porter rival i sense tocar la pilota i amb un parell de fintes va marejar al porter, i va acabar marcant amb un magnífic cop de taló, posant el resultat a 3 - 1.