Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 685209945

Amistoso (Int.) 685209945 Información oficial sobre el partido 685209945 en Hattrick

01.12.2021 22:50:00

Carola jr Alineación oficial del equipo 'Carola jr' en el partido 2 - 4 Karasuno Fight Alineación oficial del equipo 'Karasuno Fight' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Carola jr Alineación oficial del equipo 'Carola jr' en el partido 1 - 1 Karasuno Fight Alineación oficial del equipo 'Karasuno Fight' en el partido
Tiene un poco de suerte 1.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.49Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
25,6 % 17,6 % 56,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Carola jr L Jugar creativamente 161 17.017.0: insuficiente (muy bajo) 1313: débil (muy bajo) 20.420.4: insuficiente (muy alto) 20.420.4: insuficiente (muy alto) 2 4
1919: insuficiente (alto) 2121: aceptable (muy bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 2020: insuficiente (muy alto) 2121: aceptable (muy bajo) 2020: insuficiente (muy alto)
Karasuno Fight V Normal 166 17.717.7: insuficiente (bajo) 1616: débil (muy alto) 25.925.9: bueno (bajo) 14.614.6: débil (alto) 2 4
2121: aceptable (muy bajo) 3434: formidable (bajo) 2020: insuficiente (muy alto) 1313: débil (muy bajo) 1717: insuficiente (muy bajo) 1313: débil (muy bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -5 -0.7 -3 -5.5 5.8 -2
-2 -13 1 7 4 7

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Carola jr

Goles Goles

  • 133 Minuto 30 (Gol por la derecha): Carola va trobar una esquerda a la defensa rival quan en Alfredo Wirth va poder fer el 2 - 0 conduint tot sol per l'atac dret, per causa d'una errada amb el marcatge que el va deixar sol.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 73 (Ocasión por la izquierda): Carola va estar a punt de posar-se per davant al minut 73 però Joaquin Caszely va fallar una ocasió clamorosa de gol quan es trobava sol davant del porter gràcies a una passada precisa des de l'esquerra.
  • 212 Minuto 81 (Ocasión por la izquierda): En José Carlos Araujo va tenir l'ocasió d'empatar el partit al minut 81, però va fallar estrepitosament. Un aficionat de les terres de l'Ebre va esclatar: "Bons collons, este noi no mos fotrà un gol en tota la temporada, és més dolent que la carn de gos!".

Karasuno Fight

Goles Goles

  • 125 Minuto 21 (Gol evento especial rival imprevisible (gol en propia puerta)): Quina cantada! Les mirades del companys es van centrar en Antonio Arena, que pressionat pels contraris va passar la pilota tan malament al seu porter que el va acabar superant i posant el 1 - 0 al marcador. Des de la grada, un indignat li va cridar "Avui dinaràs sopa de carbassó, tros d'ase!"
  • 153 Minuto 31 (Gol por la derecha): Els jugadors de Karasuno no defallien en cap moment. Producte d'això, en Joan Pau Sagué va marcar un gol psicològic, reduint distàncies al marcador: 2 - 1.
  • 161 Minuto 32 (Gol por el centro): Karasuno van aconseguir igualar el partit a 2 - 2 al minut 32, quan Ernesto Guazzarri va anar-se'n del seu marcador després d'una passada llarga i va rematar amb una volea imparable.
  • 171 Minuto 80 (Gol por el centro): Karasuno agafava avantatge al minut 80 de joc en marcar el 2 - 3 després d'una sèrie de bones triangulacions, que va rematar Gilberto Di Savino amb mestria.
  • 181 Minuto 89 (Gol por el centro): Antonio Arena va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 89, i va fer pujar el 2 - 4 per a Karasuno.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 9 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Gràcies a la velocitat en què conduïa la pilota, en Gilberto Di Savino va rebre molts aplaudiments. Al minut 9 però, una de les seves gambades va acabar amb un xut molt desviat des de la frontal de l'àrea.
  • 270 Minuto 16 (Ocasión de falta): Una falta en una zona molt perillosa hauria pogut donar l'avantatge a Karasuno al minut 16, però el xut de Gastone Bonanno va topar amb la tanca defensiva.
  • 262 Minuto 24 (Ocasión por la izquierda): L'empat dels visitants es veia a venir al minut 24, en un 1 contra 1 amb el porter, però Thijs Hansen va mostrar uns grans reflexos i va aconseguir aturar el xut de Ernesto Guazzarri des de l'esquerra.
  • 271 Minuto 78 (Ocasión por el centro): Karasuno va tenir diverses oportunitats de gol, especialment la del minut 78, quan Ivano Muscaridola va quedar-se sol davant el porter Thijs Hansen, però aquest va poder aturar el xut.