Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

moskit AT (1333586) - Dandy de Tazmania 2 (1365742) » 684350212: T67/R5

Copa 684350212 Información oficial sobre el partido 684350212 en Hattrick

22.09.2021 12:00:00
Copa: Temporada 67 / Ronda 5

Dragones Nigromantes Alineación oficial del equipo 'Dragones Nigromantes' en el partido 0 - 4 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 6
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 2 / 2
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
34 % Posesión 45' 66 %
34 % Posesión 90' 66 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 23Nivel de táctica: 23
Dragones Nigromantes Alineación oficial del equipo 'Dragones Nigromantes' en el partido 0 - 4 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Dragones Nigromantes Alineación oficial del equipo 'Dragones Nigromantes' en el partido 0 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
Tiene un resultado normal 0.06Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,4 % 0,1 % 99,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dragones Nigromantes

Dandy de Tazmania 2

Goles Goles

  • 187 Minuto 4 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Tazmania va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Harry Espinoza en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 0 - 1.
  • 187 Minuto 16 (Gol tiro lejano): Després de 16 minuts el Tazmania, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Javier Latuff sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 2 va pujar al marcador.
  • 185 Minuto 32 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 32 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Tazmania. A fi d'aconseguir el 0 - 3, van tocar-la en curt per tal que Federico García de la Plata xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 185 Minuto 69 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Tazmania van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Bogdan Czyszczoń va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 0 - 4 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 47 (Ocasión tiro lejano): Al minut 47 un refús amb el peu d'en Silvestre Nogueira va anar a parar als peus del Roberto Fernández que, sense controlar la pilota va xutar a porteria des de 25 metres. La pilota anava a porteria i el porter estava fora de l'àrea, però la pilota va anar a topar a l'esquena de l'àrbitre, que la jugada l'havia enganxat mal col·locat.
  • 237 Minuto 53 (Ocasión evento especial extremo + rematador): Rok Tomac estava en un especial estat de gràcia, i això es va veure sobretot quan va fer una magnífica centrada que José Montilla, als 53 minuts, va fallar per ben poc.