Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 684337036

Copa 684337036 Información oficial sobre el partido 684337036 en Hattrick

22.09.2021 09:45:00

Saitama Cojones Ultion Mean Machine Alineación oficial del equipo 'Saitama Cojones Ultion Mean Machine' en el partido 6 - 1 theos-aris Alineación oficial del equipo 'theos-aris' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
Saitama Cojones Ultion Mean Machine Alineación oficial del equipo 'Saitama Cojones Ultion Mean Machine' en el partido 6 - 1 theos-aris Alineación oficial del equipo 'theos-aris' en el partido
Tiene un resultado normal 6.05Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.57Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,0 % 0,1 % 0,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Saitama Cojones Ultion Mean Machine L Normal 426 45.645.6: magnífico (bajo) 3636: formidable (muy alto) 54.954.9: sobrenatural (alto) 52.952.9: sobrenatural (muy bajo) 6 1
5757: titánico (muy bajo) 5454: sobrenatural (bajo) 5454: sobrenatural (bajo) 5353: sobrenatural (muy bajo) 7070: mágico (bajo) 3030: excelente (bajo)
theos-aris V Normal 292 32.532.5: formidable (muy bajo) 3232: excelente (muy alto) 36.236.2: formidable (muy alto) 30.730.7: excelente (alto) 6 1
2929: excelente (muy bajo) 4141: brillante (muy bajo) 3737: destacado (muy bajo) 2323: aceptable (alto) 4040: destacado (muy alto) 2626: bueno (bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) 134 13.1 4 18.7 22.2 5
28 13 17 30 30 4

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Saitama Cojones Ultion Mean Machine

Goles Goles

  • 113 Minuto 5 (Gol por la derecha): Gràcies a un bon atac per la banda dreta, el jugador Stefan Milian de FC SCUMM va aconseguir igualar el partit al minut 5, davant l'alegria dels aficionats: 1 - 1.
  • 141 Minuto 30 (Gol de contra por el centro): El FC SCUMM era un equip que es notava que havia treballat el contraatac. Amb una única passada en Stelios Pszczółka va poder encarar al porter, que tot i sortir desesperadament no va poder evitar el gol. El 2 - 1 pujava al marcador.
  • 118 Minuto 36 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 36, el FC SCUMM va treure un córner ras cap a la frontal de l'àrea, des d'on en Arkadiusz Gryglewicz, completament sol després dels moviments de distracció dels companys, va rematar de primeres, marcant així el 3 - 1.
  • 131 Minuto 48 (Gol por el centro): Al minut 48 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Stelios Pszczółka, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 4 - 1 per a FC SCUMM.
  • 133 Minuto 65 (Gol por la derecha): Amb 65 minuts jugats, en Matías Feijoo va augmentar l'avantatge de FC SCUMM a 5 - 1 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 133 Minuto 90 (Gol por la derecha): El 6 - 1 va pujar al marcador quan FC SCUMM va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Arkadiusz Gryglewicz des de dins de l'àrea.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 35 (Ocasión por la izquierda): Al minut 35, Nikolay Ushatov gairebé va marcar per a FC SCUMM des de l'esquerra, però el seu xut va sortir fregant el pal dret i va acabar impactant espectacularment al cap d'un recollidor de pilotes.
  • 232 Minuto 51 (Ocasión por la izquierda): Passaven 51 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Nikolay Ushatov va rematar alt.

theos-aris

Goles Goles

  • 172 Minuto 2 (Gol por la izquierda): Passats 2 minuts de partit, theos-aris es va posar per davant amb un 0 - 1 quan Yaya Keïta es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 66 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Un esprint de Karl Urdal quasi acaba en gol, però la pilota va ser desviada per un defensa quan ja entrava a la porteria.
  • 285 Minuto 68 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del theos-aris van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Yaya Keïta, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 31 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Víctor Rinconete.