Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 684295990

Copa 684295990 Información oficial sobre el partido 684295990 en Hattrick

15.09.2021 23:30:00

LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA Alineación oficial del equipo 'LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA' en el partido 0 - 4 ACME CORPORATION Alineación oficial del equipo 'ACME CORPORATION' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
33 % Posesión 45' 67 %
35 % Posesión 90' 65 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 19Nivel de táctica: 19
LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA Alineación oficial del equipo 'LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA' en el partido 0 - 4 ACME CORPORATION Alineación oficial del equipo 'ACME CORPORATION' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA Alineación oficial del equipo 'LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA' en el partido 0 - 1 ACME CORPORATION Alineación oficial del equipo 'ACME CORPORATION' en el partido
Tiene un resultado normal 0.07Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,4 % 0,1 % 99,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

LOS PSICOPATAS DE LA CANCHA

ACME CORPORATION

Goles Goles

  • 187 Minuto 11 (Gol tiro lejano): Era obvi que el CORPORATION volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 11 van aconseguir marcar quan en Shinaz Shiyam va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 0 - 1.
  • 106 Minuto 56 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): En Jorge 'Mágico' González sabia anticipar-se a les accions dels seus rivals. Per això, al minut 56 va interceptar una passada en profunditat, va plantar-se a la frontal i des d'allà va fer una vaselina al porter, que estava avançat, sobre la bisectriu que formen els pals de la porteria amb la pilota, tal com manen els cànons. 0 - 2 al marcador.
  • 187 Minuto 63 (Gol tiro lejano): Després de 63 minuts el CORPORATION, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Santiago Estramiana sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 3 va pujar al marcador.
  • 185 Minuto 71 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del LPSDC. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Dara Or la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del CORPORATION es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 0 - 4 arribava al minut 71.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 64 (Ocasión tiro lejano): Els jugadors de CORPORATION tenien molt clar que la tàctica a utilitzar era la dels xuts llunyans. En Clarence Seedorf ho va intentar al minut 64 des de 30 metres però la pilota va arribar a les mans del porter sense gaire força.