Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 683450652

Liga 683450652 Información oficial sobre el partido 683450652 en Hattrick

29.08.2021 22:15:00

Kingston Lions Alineación oficial del equipo 'Kingston Lions' en el partido 4 - 3 Doraemon F.C.J. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.J.' en el partido
4 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 4
0 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
3 / 4 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 2 / 2
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 1
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
47 % Posesión 45' 53 %
49 % Posesión 90' 51 %
Normal Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 18Nivel de táctica: 18
Kingston Lions Alineación oficial del equipo 'Kingston Lions' en el partido 4 - 3 Doraemon F.C.J. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.J.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Magnífico (12))
Kingston Lions Alineación oficial del equipo 'Kingston Lions' en el partido 5 - 2 Doraemon F.C.J. Alineación oficial del equipo 'Doraemon F.C.J.' en el partido
Tiene un poco de mala suerte 5.49Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 2.28Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
83,8 % 1,7 % 14,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kingston Lions

Goles Goles

  • 111 Minuto 41 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 41, Josef ten Caat de Kingston empatava el partit: 1 - 1.
  • 103 Minuto 85 (Gol por la derecha): L'afició local es va animar quan Marian Szczepaniak va guanyar la partida al porter rival amb una rematada després d'una centrada des de la dreta, que permetia als locals de reduir diferències: 2 - 3.
  • 111 Minuto 88 (Gol por el centro): Ivo Botta s'emportà una gran ovació del públic local al minut 88, quan es va burlar de tota la línea defensiva central, i va empatar el partit: 3 - 3.
  • 121 Minuto 90 (Gol por el centro): Al minut 90 l'estadi va començar a corejar el nom d'en Mikko Kultavirta ja que gràcies a un gran gol seu, fruit d'una jugada pel centre, Kingston es posava per davant 4 a 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 16 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de Kingston la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.
  • 221 Minuto 90 (Ocasión por el centro): La jugada pel mig de Jorge Moreira va estar a punt d'acabar en gol al minut 90, però el porter visitant James Symmes va llançar-se als peus del davanter, en el que molts van pensar que era un penal com una casa de pagès.

Doraemon F.C.J.

Goles Goles

  • 171 Minuto 35 (Gol por el centro): En Àlvar Sert donava l'avantatge pel seu equip al driblar amb el cos a un rival i marcar des de la frontal. Al minut 35 el marcador reflectia el 0 - 1.
  • 171 Minuto 42 (Gol por el centro): Amb 42 minuts jugats, Steven Kellman de Doraemon va penetrar pel mig i, amb molta calma, va posar els visitants per sobre en el marcador amb un 1 - 2.
  • 106 Minuto 67 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Després de 67 minuts, Walo Moretti va interceptar una passada que anava dirigida al porter rival i sense tocar la pilota i amb un parell de fintes va marejar al porter, i va acabar marcant amb un magnífic cop de taló, posant el resultat a 1 - 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 273 Minuto 27 (Ocasión por la derecha): Els visitants quasi marquen el gol que hagués suposat agafar avantatge al minut 27, quan en 智大 (Tomohiro) 田口 (Taguchi) va avançar per la dreta davant la mirada passiva dels rivals propers. La jugada va acabar amb un centre massa fort que ningú va poder rematar.