Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Actualizaciones en curso. 2 procesos en marcha (más detalles)

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 680438569

Liga 680438569 Información oficial sobre el partido 680438569 en Hattrick

18.09.2021 07:00:00

FC_SXY Alineación oficial del equipo 'FC_SXY' en el partido 6 - 1 CQSX Alineación oficial del equipo 'CQSX' en el partido
6 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
2 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
54 % Posesión 45' 46 %
55 % Posesión 90' 45 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 9 Táctica Normal
FC_SXY Alineación oficial del equipo 'FC_SXY' en el partido 6 - 1 CQSX Alineación oficial del equipo 'CQSX' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
FC_SXY Alineación oficial del equipo 'FC_SXY' en el partido 6 - 0 CQSX Alineación oficial del equipo 'CQSX' en el partido
Tiene un resultado normal 6.33Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.47Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,4 % 0,1 % 0,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC_SXY

Goles Goles

  • 185 Minuto 13 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del CQSX. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Kiil Yook la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del FC_SXY es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 1 - 1 arribava al minut 13.
  • 123 Minuto 31 (Gol por la derecha): Els locals es van posar per damunt en el marcador amb un gol que significava el 2 - 1 al minut 31 gràcies a la jugada de 阿卜杜加米 (Abdujami) 卡迪尔汗 (Qadirxan), que amb una acció personal va penetrar per la banda dreta i va creuar la pilota suaument davant la sortida a la desesperada del porter.
  • 131 Minuto 51 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Erdem Sezal es va introduir dins la defensa central al minut 51, i va aconseguir el 3 - 1 davant la cridòria del públic.
  • 132 Minuto 62 (Gol por la izquierda): FC_SXY va augmentar la diferència quan 洪 (Hong) 伟锋 (Weifeng) no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 4 - 1.
  • 133 Minuto 67 (Gol por la derecha): El 5 - 1 va pujar al marcador quan FC_SXY va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de 阿卜杜加米 (Abdujami) 卡迪尔汗 (Qadirxan) des de dins de l'àrea.
  • 130 Minuto 69 (Gol de falta): 龙 (Long) 智宇 (Zhiyu) va aconseguir anotar un tir lliure des de 30 metres al minut 69 que va ampliar l'avantatge pels locals: 6 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 90 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): FC_SXY va ser a punt de marcar al minut 90, quan el seu jugador Andrea Cescon va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.

CQSX

Goles Goles

  • 185 Minuto 11 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en 蔡 (Cai) 达崇 (Dachong), que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.