Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 678431019

Liga 678431019 Información oficial sobre el partido 678431019 en Hattrick

05.07.2021 00:45:00

millerf.c Alineación oficial del equipo 'millerf.c' en el partido 4 - 1 Skyfall F.C Alineación oficial del equipo 'Skyfall F.C' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
1 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
2 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
63 % Posesión 45' 37 %
63 % Posesión 90' 37 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 10Nivel de táctica: 10 Táctica Normal
millerf.c Alineación oficial del equipo 'millerf.c' en el partido 4 - 1 Skyfall F.C Alineación oficial del equipo 'Skyfall F.C' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Sobrenatural (14))
millerf.c Alineación oficial del equipo 'millerf.c' en el partido 7 - 0 Skyfall F.C Alineación oficial del equipo 'Skyfall F.C' en el partido
Tiene bastante mala suerte 6.67Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.21Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,9 % 0,0 % 0,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

millerf.c

Goles Goles

  • 121 Minuto 9 (Gol por el centro): Al minut 9 els aficionats van embogir quan en Alan Griswold va rebre la pilota d’esquena a la porteria, va fer una “cua de vaca” que li va trencar la cintura al central, i va clavar un xut ras i sec impossible d’aturar pel porter. El marcador quedava 1 - 0 a favor de millerf.c.
  • 131 Minuto 24 (Gol por el centro): Al minut 24 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Seran Yallico, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 2 - 0 per a millerf.c.
  • 134 Minuto 40 (Gol de penalti): millerf.c va obtenir un penal al minut 40, que va llançar a la perfecció Dane Brajdić. 3 - 0 a favor dels locals.
  • 190 Minuto 42 (Gol de falta): Al 42 minuts, El millerf.c va fer el 4-0. En Seran Yallico va mostrar el perquè li diuen el "Bou de la muntanya", ja que va mostrar la seva potència per marcar el gol.

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 39 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Skyfall. La jugada d'estratègia del millerf.c per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Julio César Huambachano va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.
  • 231 Minuto 42 (Ocasión por el centro): Al minut 42, Candido Peruzzi gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Ricardo Lachi va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!
  • 207 Minuto 68 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): millerf.c va ser a punt de marcar al minut 68, quan el seu jugador Bogdan Căian va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.

Skyfall F.C

Goles Goles

  • 152 Minuto 89 (Gol por la izquierda): En Raúl Guarrat va escurçar diferències al marcador amb un xut amb molta rosca des de l'esquerra que el porter, tot i l'estirada, no va arribar a aturar: 4 - 1.