Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 677673033

Liga 677673033 Información oficial sobre el partido 677673033 en Hattrick

13.06.2021 16:00:00

Skøtten Alineación oficial del equipo 'Skøtten' en el partido 2 - 4 Jurswang Alineación oficial del equipo 'Jurswang' en el partido
2 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 2
1 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 3 / 3
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 2
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
45 % Posesión 45' 55 %
43 % Posesión 90' 57 %
Normal Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 10Nivel de táctica: 10
Skøtten Alineación oficial del equipo 'Skøtten' en el partido 2 - 4 Jurswang Alineación oficial del equipo 'Jurswang' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Extraterrestre (16))
Skøtten Alineación oficial del equipo 'Skøtten' en el partido 1 - 5 Jurswang Alineación oficial del equipo 'Jurswang' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.71Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 5.18Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
1,9 % 0,1 % 98,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Skøtten

Goles Goles

  • 139 Minuto 34 (Gol evento especial técnico vs. cabeceador): El jugador de Skøtten Gorm Due va fer ús de la magnífica tècnica i amb una sèrie de bicicletes, driblings i túnels va escapar-se dels jugadors de l'equip contrari que se li van posar al pas. Aksel Svare va intentar prendre-li la pilota a l'últim moment, però no va poder evitar el gol que posava el 1 - 2 al marcador.
  • 111 Minuto 37 (Gol por el centro): Passat el minut 37 de joc, Axel Barslev facilitava les coses al Skøtten amb un gol ben maco pel centre que donava l'empat a 2.

Jurswang

Goles Goles

  • 172 Minuto 19 (Gol por la izquierda): Una jugada col·lectiva de tot l'equip de Jurswang va ser finalitzada des de l'esquerra per Helmuth Refsgaard al minut 19. Els visitants es posaven per davant del marcador: 0 - 1.
  • 185 Minuto 33 (Gol de tiro libre indirecto): Al minut 33 l'àrbitre va assenyalar joc perillós del defensa sobre el davanter de Jurswang. A fi d'aconseguir el 0 - 2, van tocar-la en curt per tal que Rafke Cantor xutés amb potència la pilota, que va entrar a porteria com un míssil terra-aire.
  • 172 Minuto 65 (Gol por la izquierda): Passats 65 minuts de partit, Jurswang es va posar per davant amb un 2 - 3 quan Tony Trust es va anticipar al porter rival després d'una passada des de l'esquerra. El VAR va validar el gol després de comprovar que no hi havia fora de joc per ben poc.
  • 182 Minuto 74 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Aksel Svare, que va ser qui va marcar 2 - 4, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.

Ocasiones Ocasiones

  • 225 Minuto 76 (Ocasión evento especial rival imprevisible (gol en propia puerta)): En Manfred Vinther va demostrar el perquè era un jugador tan imprevisible. Va voler rebutjar un centre i una mica més i l'envia a gol…però a la seva pròpia porteria.
  • 206 Minuto 81 (Ocasión evento especial imprevisible intercepta (anotación)): Al minut 81, tothom va saber perquè en Rafke Cantor era considerat un jugador imprevisible: Va voler treure ràpidament un servei de banda a l'esquena d'un rival per recollir el rebot i encarar al porter. Li va sortir bé però el porter li va desviar a córner el xut.
  • 285 Minuto 83 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Skøtten. La jugada d'estratègia del Jurswang per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Yannick Eyraud va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 84 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Helmuth Refsgaard de Jurswang va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.