Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Alicantinisimo de Alipark (314130) - C.D. Marchamalo (490925) » 676003626: T66/J14/VII

Liga 676003626 Información oficial sobre el partido 676003626 en Hattrick

07.08.2021 15:00:00
Liga: Temporada 66 / Jornada 14 / VII.880 (38916)

Dante Balompié Alineación oficial del equipo 'Dante Balompié' en el partido 6 - 3 C.D. Marchamalo Alineación oficial del equipo 'C.D. Marchamalo' en el partido
0 - 1 Manuel Yecora (29')
Ubaldo Sergio (33') 1 - 1
1 - 2 Jesús Barbarà (39')
Niklas Esser (40') 2 - 2
Abdulkareem Abdulqad Al-Rawahy (67') 3 - 2
Abdulkareem Abdulqad Al-Rawahy (75') 4 - 2
Ubaldo Sergio (82') 5 - 2
Ramón Espinoza (85') 6 - 2
6 - 3 Manuel Yecora (91')
Dante Balompié Alineación oficial del equipo 'Dante Balompié' en el partido 6 - 3 C.D. Marchamalo Alineación oficial del equipo 'C.D. Marchamalo' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Dante Balompié Alineación oficial del equipo 'Dante Balompié' en el partido 5 - 1 C.D. Marchamalo Alineación oficial del equipo 'C.D. Marchamalo' en el partido
Tiene un poco de suerte 5.39Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.77Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
97,9 % 0,1 % 2,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Dante Balompié

Goles Goles

  • 110 Minuto 33 (Gol de falta): L'empat per part de Balompié va arribar al minut 33 quan Ubaldo Sergio va marcar de perfecte tir lliure, fent pujar el marcador a 1 - 1, davant l'alegria dels aficionats.
  • 111 Minuto 40 (Gol por el centro): Amb un xut des de la frontal de l'àrea al minut 40, Niklas Esser de Balompié empatava el partit: 2 - 2.
  • 122 Minuto 67 (Gol por la izquierda): Al minut 67 l'equip local va aprofitar un espai per l'esquerra i va marcar el 3 - 2. L'autor del gol per a Balompié va ser Abdulkareem Abdulqad Al-Rawahy.
  • 133 Minuto 75 (Gol por la derecha): Amb 75 minuts jugats, en Abdulkareem Abdulqad Al-Rawahy va augmentar l'avantatge de Balompié a 4 - 2 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 132 Minuto 82 (Gol por la izquierda): Balompié va augmentar la diferència quan Ubaldo Sergio no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 5 - 2.
  • 131 Minuto 85 (Gol por el centro): Al minut 85 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Ramón Espinoza, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 6 - 2 per a Balompié.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 41 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Ramón Espinoza de Balompié amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.
  • 510 Minuto 83 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Maurizio Baldelli de Balompié la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

C.D. Marchamalo

Goles Goles

  • 172 Minuto 29 (Gol por la izquierda): Una jugada col·lectiva de tot l'equip de Marchamalo va ser finalitzada des de l'esquerra per Manuel Yecora al minut 29. Els visitants es posaven per davant del marcador: 0 - 1.
  • 138 Minuto 39 (Gol evento especial extremo + rematador): Román Salamanca estava realitzant un excel·lent partit des de la seva banda. Jesús Barbarà va aconseguir rematar una de les seves bones centrades per aconseguir el 1 - 2 al minut 39.
  • 185 Minuto 91 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Manuel Yecora, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 6 - 3 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.