Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Atlètic de Vallmanya (493314) - F.C Aljucer (1365407) » 675937772: T66/J1/VI

Liga 675937772 Información oficial sobre el partido 675937772 en Hattrick

08.05.2021 14:00:00
Liga: Temporada 66 / Jornada 1 / VI.729 (15047)

Atlètic de Vallmanya Alineación oficial del equipo 'Atlètic de Vallmanya' en el partido 0 - 2 Elektroduendes Alineación oficial del equipo 'Elektroduendes' en el partido
0 - 1 Andi Trede (19')
0 - 2 Jimmi Stougaard (67')
Atlètic de Vallmanya Alineación oficial del equipo 'Atlètic de Vallmanya' en el partido 0 - 2 Elektroduendes Alineación oficial del equipo 'Elektroduendes' en el partido
0 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 3
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 2
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
53 % Posesión 45' 47 %
56 % Posesión 90' 44 %
Contraataques Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14 Táctica Normal
Atlètic de Vallmanya Alineación oficial del equipo 'Atlètic de Vallmanya' en el partido 0 - 2 Elektroduendes Alineación oficial del equipo 'Elektroduendes' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Atlètic de Vallmanya Alineación oficial del equipo 'Atlètic de Vallmanya' en el partido 2 - 1 Elektroduendes Alineación oficial del equipo 'Elektroduendes' en el partido
Tiene mala suerte 1.63Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.31Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
42,4 % 30,2 % 27,5 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Atlètic de Vallmanya

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 7 (Ocasión por la izquierda): Vallmanya va desaprofitar l'oportunitat de posar-se per davant al marcador quan al minut 7 la defensa visitant va aconseguir enviar la pilota a córner un cop Roger Puigdemont ja havia driblat el porter venint des de l'esquerra i es disposava a marcar.
  • 215 Minuto 68 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Ernest Onoszko va superar els defenses rivals per velocitat al minut 68 i podria haver marcat si el porter no hagués fet una gran aturada.
  • 202 Minuto 76 (Ocasión por la izquierda): Passaven 76 minuts quan Federico Dalledonne des de l'esquerra va marxar de dos rivals però un tercer, fent la cobertura dels seus companys, va evitar un gol que ja es cantava a la grada.
  • 202 Minuto 78 (Ocasión por la izquierda): Vallmanya va fer un xut impressionant des de l'esquerra al minut 78 que Pancrazio Bich no va poder aturar, però l'esfèric va topar amb el pal dret i va sortir a fora.

Elektroduendes

Goles Goles

  • 185 Minuto 19 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Andi Trede, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 182 Minuto 67 (Gol por la izquierda): Al minut 67 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Jimmi Stougaard va ser l'anotador del 0 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 75 (Ocasión por la izquierda): Swen Salvisberg, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 75 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. Elektros va quedar sense poder incrementar el seu marcador.