Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 675428192

Liga 675428192 Información oficial sobre el partido 675428192 en Hattrick

19.06.2021 11:30:00

Animals Praha Alineación oficial del equipo 'Animals Praha' en el partido 3 - 2 TJ Tatran Mankovice Alineación oficial del equipo 'TJ Tatran Mankovice' en el partido
3 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 5
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 2
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
49 % Posesión 45' 51 %
47 % Posesión 90' 53 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14 Táctica Atacar por bandas Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
Animals Praha Alineación oficial del equipo 'Animals Praha' en el partido 3 - 2 TJ Tatran Mankovice Alineación oficial del equipo 'TJ Tatran Mankovice' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Animals Praha Alineación oficial del equipo 'Animals Praha' en el partido 1 - 4 TJ Tatran Mankovice Alineación oficial del equipo 'TJ Tatran Mankovice' en el partido
Tiene suerte 1.10Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 4.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
7,0 % 0,3 % 92,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Animals Praha

Goles Goles

  • 111 Minuto 26 (Gol por el centro): Al minut 26, Filip Junek va aconseguir l'empat després de rebre una passada pel centre de la defensa: 1 - 1.
  • 123 Minuto 36 (Gol por la derecha): El jugador Friðsteinn Einarsson de Animals, després de 36 minuts, va donar a l'equip local un avantatge de 2 - 1 després d'una jugada col·lectiva per la dreta.
  • 133 Minuto 75 (Gol por la derecha): El 3 - 1 va pujar al marcador quan Animals va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Ivan Cetl des de dins de l'àrea.

Ocasiones Ocasiones

  • 231 Minuto 69 (Ocasión por el centro): Una bona jugada dels locals pel mig va deixar sol a en Bent Svalheim. Malauradament, es va adormir a la palla preparant-se la pilota per xutar i un defensa li va prendre la pilota.

TJ Tatran Mankovice

Goles Goles

  • 171 Minuto 7 (Gol por el centro): L'entrenador visitant es va alegrar molt quan el seu equip es va posar per davant del marcador al minut 7, gràcies a una jugada treballada a l'entrenament en què Konstantin Reichenvater es va quedar sol al centre de l'atac. El marcador era de 0 - 1.
  • 153 Minuto 89 (Gol por la derecha): Tatran van aconseguir el 3 - 2 que retallava diferències al minut 89 quan Lluís Maria Amorós sense dificultats va fer passar la pilota per sota el porter després d'una jugada per la dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 263 Minuto 40 (Ocasión por la derecha): Yiorgos Androutsos va entrar a l'àrea per la banda dreta, però els defenses no van permetre que arribés més lluny i van enviar la pilota a córner.
  • 216 Minuto 68 (Ocasión evento especial rápido + pase): El veloç Konstantin Reichenvater va aconseguir deslliurar-se dels seus marcadors al minut 68, i va passar la pilota a Alberto Vanzetto, però aquest no va encertar a marcar.
  • 285 Minuto 72 (Ocasión de tiro libre indirecto): La intenció era bona, però l'estratègia de tir lliure indirecte de Tatran la van endevinar fàcilment els defensors, que havien estat mirant vídeos del seu rival.