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Partido 675040623

Liga 675040623 Información oficial sobre el partido 675040623 en Hattrick

11.06.2021 17:00:00

Junkies United Alineación oficial del equipo 'Junkies United' en el partido 0 - 7 Balla Balla Wien Alineación oficial del equipo 'Balla Balla Wien' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 7 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 2 / 2
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 3 / 3
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
38 % Posesión 45' 62 %
36 % Posesión 90' 64 %
Normal Táctica Normal
Junkies United Alineación oficial del equipo 'Junkies United' en el partido 0 - 7 Balla Balla Wien Alineación oficial del equipo 'Balla Balla Wien' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Bueno (7))
Junkies United Alineación oficial del equipo 'Junkies United' en el partido 0 - 9 Balla Balla Wien Alineación oficial del equipo 'Balla Balla Wien' en el partido
Tiene un resultado normal 0.13Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 9.19Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 99,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Junkies United

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 18 (Ocasión evento especial córner peinado): Munga Mvulukonda quasi marca en una jugada assajada de córner que Gillian Hubert havia pentinat lleugerament, però la pilota va tocar al pal esquerre i es va perdre per la línia de fons.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 66 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Maximiliaan Leroy de Junkies va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 513 Minuto 73 (2ª Tarjeta amarilla (Honestidad)): Maximiliaan Leroy va simular un penal, però el col·legiat va veure que intentava ensarronar-lo i li va ensenyar la segona targeta groga, de manera que Junkies va haver d'acabar el partit amb un jugador menys.

Balla Balla Wien

Goles Goles

  • 171 Minuto 13 (Gol por el centro): En Piero Nalesso donava l'avantatge pel seu equip al driblar amb el cos a un rival i marcar des de la frontal. Al minut 13 el marcador reflectia el 0 - 1.
  • 182 Minuto 26 (Gol por la izquierda): Oskar Oplinger va aprofitar un error defensiu al minut 26, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 0 - 2 al marcador per a Balla.
  • 139 Minuto 30 (Gol evento especial técnico vs. cabeceador): Que tremoli l'estadi, que tremolin els rivals, és l'hora del show de Heinrich Bemerode! Un inimaginable dribbling sobre Maximiliaan Leroy va acabar amb un exquisit gol, un prodigi de la tècnica futbolística, que va anotar el 0 - 3 per a Balla.
  • 182 Minuto 31 (Gol por la izquierda): Al minut 31, els visitants es van col·locar 0 - 4 per sobre quan Oskar Oplinger va aprofitar un servei des de l'esquerra, i va marcar amb una espectacular mitja tisora.
  • 182 Minuto 56 (Gol por la izquierda): Al minut 56 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Jussi-Matti Parikka va ser l'anotador del 0 - 5.
  • 181 Minuto 67 (Gol por el centro): Al minut 67, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, 徐 (Xu) 明柱 (Mingzhu) va augmentar l'avantatge de Balla a 0 - 6 amb un xut ras arran de pal.
  • 185 Minuto 78 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en 徐 (Xu) 明柱 (Mingzhu), que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 0 - 7 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.