Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 674901360

Copa 674901360 Información oficial sobre el partido 674901360 en Hattrick

05.05.2021 09:45:00

B1C2 Alineación oficial del equipo 'B1C2' en el partido 0 - 5 Őrmező F.C. Alineación oficial del equipo 'Őrmező F.C.' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 2
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 2
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 3
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
26 % Posesión 45' 74 %
26 % Posesión 90' 74 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 15Nivel de táctica: 15
B1C2 Alineación oficial del equipo 'B1C2' en el partido 0 - 5 Őrmező F.C. Alineación oficial del equipo 'Őrmező F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
B1C2 Alineación oficial del equipo 'B1C2' en el partido 0 - 1 Őrmező F.C. Alineación oficial del equipo 'Őrmező F.C.' en el partido
Tiene un resultado normal 0.01Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.96Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mucha potra
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

B1C2

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 67 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Krisztián Susánszki de B1C2 amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.

Őrmező F.C.

Goles Goles

  • 118 Minuto 5 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 5, el Őrmező va treure un córner ras cap a la frontal de l'àrea, des d'on en Máté Wappel, completament sol després dels moviments de distracció dels companys, va rematar de primeres, marcant així el 0 - 1.
  • 187 Minuto 15 (Gol tiro lejano): L'entrenador del Őrmező va encertar-la al dir als seus jugadors que xutessin de lluny. Al minut 15 va arribar el 0 - 2 quan en József Kara va xutar des de 30 metres fent botar la pilota just davant del porter, que va tocar la pilota però no va poder evitar el gol.
  • 180 Minuto 24 (Gol de falta): L'avantatge al marcador va augmentar al minut 24 pels visitants. En József Kara va xutar una falta pel pal del porter amb tanta potència que el porter no va tenir temps ni de moure's.
  • 138 Minuto 26 (Gol evento especial extremo + rematador): Una de les bones centrades de József Kara la va rematar Anselmi Lappalainen amb una magnífica volea que va fer pujar per a Őrmező el 0 - 4.
  • 187 Minuto 79 (Gol tiro lejano): Després de 79 minuts el Őrmező, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Máté Wappel sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 5 va pujar al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 20 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Dominik Bálint ja els havia advertit que el porter contrari, en János Ligeti, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.
  • 285 Minuto 29 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del B1C2. La jugada d'estratègia del Őrmező per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Máté Wappel va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.