Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 674685930

Amistoso (Int., RC) 674685930 Información oficial sobre el partido 674685930 en Hattrick

25.04.2021 18:55:00

Bandama Atlantix Alineación oficial del equipo 'Bandama Atlantix' en el partido 3 - 5 Minsen 04 Hamm Alineación oficial del equipo 'Minsen 04 Hamm' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
Bandama Atlantix Alineación oficial del equipo 'Bandama Atlantix' en el partido 0 - 8 Minsen 04 Hamm Alineación oficial del equipo 'Minsen 04 Hamm' en el partido
Tiene bastante suerte 0.37Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 8.43Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,2 % 0,0 % 99,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEÓN (6)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Bandama Atlantix L Jugar creativamente 192 20.820.8: aceptable (muy bajo) 1515: débil (alto) 20.220.2: insuficiente (muy alto) 29.629.6: excelente (bajo) 3 5
2020: insuficiente (muy alto) 2222: aceptable (bajo) 1818: insuficiente (bajo) 3535: formidable (alto) 3535: formidable (alto) 1717: insuficiente (muy bajo)
Minsen 04 Hamm V Normal 282 29.229.2: excelente (muy bajo) 2222: aceptable (bajo) 40.540.5: brillante (muy bajo) 31.931.9: excelente (muy alto) 3 5
3939: destacado (alto) 3939: destacado (alto) 4444: brillante (muy alto) 2828: bueno (muy alto) 3737: destacado (muy bajo) 2929: excelente (muy bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) -90 -8.4 -7 -20.3 -2.3 -2
-19 -17 -26 7 -2 -12

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Bandama Atlantix

Goles Goles

  • 138 Minuto 27 (Gol evento especial extremo + rematador): Una de les bones centrades de Jean-Michel Camara la va rematar Luan Eboué amb una magnífica volea que va fer pujar per a Atlantix el 1 - 1.
  • 101 Minuto 75 (Gol por el centro): Romaric Campbell de Atlantix va demostrar les seves habilitats al minut 75 amb un xut entre la defensa central dels visitants que reduïa la diferència al marcador 2 - 3.
  • 111 Minuto 80 (Gol por el centro): Passat el minut 80 de joc, Jean-Michel Camara facilitava les coses al Atlantix amb un gol ben maco pel centre que donava l'empat a 3.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 33 (Ocasión por el centro): El perill seguia venint pel mig. De fet, Romaric Campbell va estar a punt d'avançar els locals al minut 33 quan després d'una magnífica jugada va enviar la pilota a pocs centímetres del pal.

Minsen 04 Hamm

Goles Goles

  • 171 Minuto 26 (Gol por el centro): La defensa local va aconseguir aturar l'atac dels visitants, però el refús va anar a parar a en Marc-André Scherling que va driblar fàcilment al porter i tranquil·lament va xutar per fer pujar el 0 - 1 per a Minsen.
  • 118 Minuto 34 (Gol evento especial córner peinado): Marc-André Scherling va ser el primer a rematar el llançament de córner, però el seu cop de cap el va desviar el porter amb tan mala fortuna que va anar a parar als peus d'un jugador de Minsen, Bret Dornbusch, que va marcar, sense saber com, el 1 - 2.
  • 182 Minuto 35 (Gol por la izquierda): Jean-Claude Bigler va aprofitar un error defensiu al minut 35, i amb un xut creuat escorat a l'esquerra de l'atac va situar el 1 - 3 al marcador per a Minsen.
  • 172 Minuto 102 (Gol por la izquierda): Una sèrie de parets curtes per l'esquerra van permetre a Bret Dornbusch quedar desmarcat i marcar per a Minsen al minut 102. El marcador es va posar aleshores 3 - 4 pels visitants.
  • 183 Minuto 105 (Gol por la derecha): Al minut 105, Minsen va augmentar el seu avantatge a 3 - 5, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Hürriyet Ar, amb un xut sec des de la dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 11 (Ocasión por la izquierda): El petit grup d'aficionats del Minsen que s'havien desplaçat per veure l'equip van desesperar-se amb en Moritz Bösches, que va relliscar quan havia controlat una pilota a la punta esquerra de l'atac que el deixava amb bones opcions de marcar.
  • 281 Minuto 49 (Ocasión por el centro): Al minut 49 de partit, Hans-Günther Pilarski va estar a punt de fer pujar un gol més al marcador quan va xutar just des de fora l'àrea, però la pilota va sortir pel damunt del travesser.
  • 280 Minuto 72 (Ocasión de falta): Una jugada a pilota aturada al minut 72 quasi acaba en un gol més per als visitants, però el porter local ho va impedir amb una gran estirada.
  • 280 Minuto 78 (Ocasión de falta): Celestino Martis va mantenir els locals dins del partit quan va aconseguir aturar una falta directa de Hans-Günther Pilarski que anava dirigida a l'arrel del pal esquerre de la porteria.
  • 282 Minuto 104 (Ocasión por la izquierda): Al minut 104 Celestino Martis va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Marc-André Scherling, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.