Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 673538223

Copa 673538223 Información oficial sobre el partido 673538223 en Hattrick

02.02.2021 19:00:00

Cucciolo team Alineación oficial del equipo 'Cucciolo team' en el partido 1 - 5 FB SCREAM Alineación oficial del equipo 'FB SCREAM' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 5 / 7
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
0 / 0 Evento 141Goles de contra por el centro/Evento 241Ocasiones de contra por el centro 0 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 3 / 4
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
39 % Posesión 45' 61 %
40 % Posesión 90' 60 %
Jugar creativamente Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
Cucciolo team Alineación oficial del equipo 'Cucciolo team' en el partido 1 - 5 FB SCREAM Alineación oficial del equipo 'FB SCREAM' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Cucciolo team Alineación oficial del equipo 'Cucciolo team' en el partido 0 - 1 FB SCREAM Alineación oficial del equipo 'FB SCREAM' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.20Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.00Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene mucha potra
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
4,0 % 0,1 % 95,9 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Cucciolo team

Goles Goles

  • 106 Minuto 8 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): El Cucciolo sempre confia amb les genialitats d'en Jirasorn Liuchalermwong; aquest cop va interceptar una passada i va marcar a plaer el 1 - 0.

FB SCREAM

Goles Goles

  • 187 Minuto 27 (Gol tiro lejano): Era obvi que el SCREAM volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 27 van aconseguir marcar quan en Santtu Talvisto va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 1 - 1.
  • 187 Minuto 29 (Gol tiro lejano): Després de 29 minuts el SCREAM, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Ippolito Madini sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 1 - 2 va pujar al marcador.
  • 180 Minuto 34 (Gol de falta): El porter local va fer l'estàtua i la falta xutada per Ionuţ Mâţă de SCREAM va entrar per l'escaire. El marcador es posava 1 - 3 per als visitants al minut 34.
  • 187 Minuto 52 (Gol tiro lejano): En Ippolito Madini conduïa pel cercle central i, veient a en Ðorđe Vešović desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 1 - 4.
  • 115 Minuto 78 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Fabio Carrino no va poder aturar Armand Philip de SCREAM, que va penetrar a l'àrea rival per velocitat i va marcar al minut 78 el 1 - 5.

Ocasiones Ocasiones

  • 241 Minuto 19 (Ocasión de contra por el centro): La defensa de SCREAM va robar la pilota i l'equip va sortir ràpidament al contraatac, però la rematada final de Ðorđe Vešović va sortir per sobre el travesser.
  • 287 Minuto 76 (Ocasión tiro lejano): El SCREAM se centrava a trobar opcions llunyanes de tir. En el minut 76, en Paweł Świątnicki va xutar amb una força increïble, però la pilota va anar a parar al cap d'un venedor de branques regalèssia.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 54 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Gerd Polders de SCREAM va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.