Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 672794096

Liga 672794096 Información oficial sobre el partido 672794096 en Hattrick

17.01.2021 22:40:00

Purple Punch Alineación oficial del equipo 'Purple Punch' en el partido 0 - 11 Antumapu Alineación oficial del equipo 'Antumapu' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Formidable (9))
Purple Punch Alineación oficial del equipo 'Purple Punch' en el partido 0 - 9 Antumapu Alineación oficial del equipo 'Antumapu' en el partido
Tiene un resultado normal 0.00Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 8.77Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,0 % 0,0 % 100,0 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Purple Punch

Ocasiones Ocasiones

  • 209 Minuto 12 (Ocasión evento especial rival imprevisible (poca defensa)): Però en què devia estar pensant Próspero 'Cachaña' Unquera? Un error clamorós seu va donar a Steven Halloy una magnífica oportunitat de marcar. Al final, però, tot va acabar en un ensurt, ja que el seu xut va sortir desviat.

Antumapu

Goles Goles

  • 171 Minuto 11 (Gol por el centro): Amb 11 minuts jugats, Jairo 'La bala' Carvajal de Antumapu va penetrar pel mig i, amb molta calma, va posar els visitants per sobre en el marcador amb un 0 - 1.
  • 181 Minuto 23 (Gol por el centro): Darwin 'El Martillo' Soto de Antumapu va rebre una passada dins l'àrea local, i va rematar per sota les cames del porter rival, posant el marcador a 0 - 2 al minut 23. Tot seguit, va córrer cap a la banda i va propinar gestos amb els braços a la grada local, que va respondre amb una pluja d'objectes al camp. A l'estadi, la megafonia demanava educació i el públic xiulava, tot exaltat!
  • 181 Minuto 29 (Gol por el centro): Aracelio Pla Llorente va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 29, i va fer pujar el 0 - 3 per a Antumapu.
  • 182 Minuto 37 (Gol por la izquierda): Al minut 37 un xut de difícil execució des de l'esquerra va significar que els visitants es distanciessin al marcador. En Miguel 'Pelusa' Gaete va ser l'anotador del 0 - 4.
  • 181 Minuto 39 (Gol por el centro): Al minut 39, Chag Kutin va augmentar l'avantatge de Antumapu a 0 - 5 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.
  • 181 Minuto 40 (Gol por el centro): Al minut 40, després d'una combinació de passades a la frontal de l'àrea, Ricardo Flesch va augmentar l'avantatge de Antumapu a 0 - 6 amb un xut ras arran de pal.
  • 183 Minuto 56 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 56, Antumapu va augmentar el seu avantatge a 0 - 7, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Darwin 'El Martillo' Soto.
  • 118 Minuto 64 (Gol evento especial córner peinado): Al minut 64, Cristiano Orsillo va pentinar un córner cap al segon pal que Ricardo Flesch va rematar a gol completament sol, marcant així el 0 - 8.
  • 181 Minuto 66 (Gol por el centro): Un seguit de passades al primer toc davant de l'àrea rival va donar a en Darwin 'El Martillo' Soto de Antumapu l'oportunitat d'incrementar l'avantatge al marcador, i el jugador no va desaprofitar l'ocasió. El marcador mostrava un 0 - 9 al minut 66 de partit.
  • 182 Minuto 76 (Gol por la izquierda): Els visitants van augmentar l'avantatge amb un bon xut al primer pal des de l'esquerra de l'atac. En Jairo 'La bala' Carvajal, que va ser qui va marcar 0 - 10, va anar corrents a celebrar-ho amb el petit grup d'aficionats que es van desplaçar per seguir l'equip.
  • 185 Minuto 78 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Antumapu van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Jairo 'La bala' Carvajal va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 0 - 11 pujava al marcador.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 80 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Darwin 'El Martillo' Soto de Antumapu va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.