Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

atreyus return (1334879) - Deportivo Las Palmas (1462565) » 665231982: T64/J5/VI

Liga 665231982 Información oficial sobre el partido 665231982 en Hattrick

24.10.2020 14:00:00
Liga: Temporada 64 / Jornada 5 / VI.579 (14897)

atreyus return Alineación oficial del equipo 'atreyus return' en el partido 4 - 1 kukazzo2 Alineación oficial del equipo 'kukazzo2' en el partido
Dane Glusing (19') 1 - 0
1 - 1 Corneliu Lucescu (20')
Dane Glusing (22') 2 - 1
Dane Glusing (29') 3 - 1
Lázaro Alpont (47') 4 - 1
atreyus return Alineación oficial del equipo 'atreyus return' en el partido 4 - 1 kukazzo2 Alineación oficial del equipo 'kukazzo2' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
4 / 6 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 1 / 1
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
60 % Posesión 90' 40 %
Normal Táctica Normal
atreyus return Alineación oficial del equipo 'atreyus return' en el partido 4 - 1 kukazzo2 Alineación oficial del equipo 'kukazzo2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
atreyus return Alineación oficial del equipo 'atreyus return' en el partido 2 - 0 kukazzo2 Alineación oficial del equipo 'kukazzo2' en el partido
Tiene suerte 2.23Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.29Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,2 % 0,1 % 1,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

atreyus return

Goles Goles

  • 121 Minuto 19 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Dane Glusing, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del atreyus se les va manegar per posar per davant el seu equip: 1 - 0 al minut 19.
  • 121 Minuto 22 (Gol por el centro): atreyus va aconseguir el 2 - 1 que desfeia l'empat quan al minut 22 Dane Glusing va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.
  • 131 Minuto 29 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de atreyus va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Dane Glusing progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 1.
  • 131 Minuto 47 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Lázaro Alpont es va introduir dins la defensa central al minut 47, i va aconseguir el 4 - 1 davant la cridòria del públic.

Ocasiones Ocasiones

  • 223 Minuto 21 (Ocasión por la derecha): Un xut des de la dreta que anava a gol d'en Adexe Trillo Salazar va agafar desprevingut a un company que estava a la trajectòria de la pilota i es va endur una forta pilotada a les seves parts més íntimes.
  • 231 Minuto 28 (Ocasión por el centro): Al minut 28, Dane Glusing gairebé va aconseguir sentenciar el partit per a l'equip de casa, després d'anar-se'n de dos defenses, però Paul McAlpine va estar molt atent i va realitzar una magnífica intervenció, probablement l'aturada del partit!
  • 231 Minuto 53 (Ocasión por el centro): Jędrzej Niedziela una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 53, però una magnífica aturada de Paul McAlpine va mantenir l'equip visitant dins del partit.

kukazzo2

Goles Goles

  • 161 Minuto 20 (Gol por el centro): Al minut 20 en Corneliu Lucescu va fer una finta deixant passar la pilota entre les cames i es va desmarcar per rebre una paret del company. La defensa central no va poder fer res per evitar que encarés al porter i igualés el partit a 1 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 207 Minuto 2 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): kukazzo2 va ser a punt de marcar al minut 2, quan el seu jugador Pieter Thorup va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.