Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 663539369

Amistoso 663539369 Información oficial sobre el partido 663539369 en Hattrick

05.08.2020 12:05:00

NoSkillJustLuck Alineación oficial del equipo 'NoSkillJustLuck' en el partido 0 - 3 ANDORRA F.C. Alineación oficial del equipo 'ANDORRA F.C. ' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Clase Mundial (13))
NoSkillJustLuck Alineación oficial del equipo 'NoSkillJustLuck' en el partido 0 - 7 ANDORRA F.C. Alineación oficial del equipo 'ANDORRA F.C. ' en el partido
Tiene un resultado normal 0.25Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 6.76Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Es un cenizo
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,1 % 0,0 % 99,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un resultado poco probable (4)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

NoSkillJustLuck

Ocasiones Ocasiones

  • 236 Minuto 10 (Ocasión evento especial inexperiencia rival): Hi ha coses que només queden clares a partir de l'experiència, i en Nils Kündighoven haurà d'aprendre d'aquesta lliçó després de regalar una ocasió a NoSkillJustLuck al minut 10.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 62 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va mostrar a Edward Kozica de NoSkillJustLuck la targeta groga després d'una entrada molt forta per darrere.

ANDORRA F.C.

Goles Goles

  • 173 Minuto 66 (Gol por la derecha): Molts conceptes tàctics ofensius es van veure en el gol que posava per davant als visitants: Una creació d'espai lliure a la banda passiva de l'atac produït per un desmarcatge de ruptura i un canvi d'orientació. Gràcies a això, el desajust a l'esquerra de la defensa va ser monumental i en Yannik Soret va poder marcar tot sol el 0 - 1.
  • 183 Minuto 70 (Gol por la derecha): Quan es va arribar al minut 70, ANDO va augmentar el seu avantatge a 0 - 2, després que la defensa esquerra es fes un embolic. L'autor de la diana va ser Yannik Soret.
  • 181 Minuto 89 (Gol por el centro): Donald Smith va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 89, i va fer pujar el 0 - 3 per a ANDO.

Ocasiones Ocasiones

  • 272 Minuto 19 (Ocasión por la izquierda): Es duien 19 minuts de partit jugats quan Henry van Parijs va estar a punt de posar per davant a ANDO amb un xut precedit d'un túnel al defensor dret, però una gran intervenció amb el peu de Árisz Mata va impedir un gol cantat.
  • 272 Minuto 25 (Ocasión por la izquierda): Tarkan Eralp, fent una bona progressió per la banda esquerra, va decidir provar sort amb un fort xut des de la frontal de l'àrea al minut 25 però la pilota va sortir lleugerament desviada.
  • 273 Minuto 30 (Ocasión por la derecha): Endre Farkas de ANDO, va estar a punt de posar els visitants pel davant al minut 30, quan es va endur una pilota dividida a la punta dreta de l'atac, però el seu xut, massa creuat, va sortir fora etzibant un jugador despistat que escalfava al costat del banderí de córner!
  • 285 Minuto 31 (Ocasión de tiro libre indirecto): Una falta a favor de ANDO a l'esquerra de l'atac va ser centrada al punt de penal. Segons abans, la defensa va sortir corrents cap al mig del camp en grup per deixar en fora de joc als rivals. Per això, tot i que en Nils Kündighoven va rematar prou bé, la jugada ja estava invalidada.
  • 271 Minuto 41 (Ocasión por el centro): Al minut 41 de partit, Endre Farkas quasi posa per davant el seu equip però la seva mitja tisora va sortir desviada.
  • 282 Minuto 68 (Ocasión por la izquierda): Nils Kündighoven, situat a la banda esquerra, va disposar d'una gran oportunitat als 68 minuts, però el mitja punta va fer la passada un segon tard, quan la defensa ja havia provocat el fora de joc. ANDO va quedar sense poder incrementar el seu marcador.