Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 661943716

Liga 661943716 Información oficial sobre el partido 661943716 en Hattrick

23.08.2020 20:00:00

Conect Telecom Team Alineación oficial del equipo 'Conect Telecom Team' en el partido 4 - 1 Utressic Alineación oficial del equipo 'Utressic' en el partido
4 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
2 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 3 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 2 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
60 % Posesión 45' 40 %
55 % Posesión 90' 45 %
Atacar por bandas Nivel de táctica: 26Nivel de táctica: 26 Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 14Nivel de táctica: 14
Conect Telecom Team Alineación oficial del equipo 'Conect Telecom Team' en el partido 4 - 1 Utressic Alineación oficial del equipo 'Utressic' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
Conect Telecom Team Alineación oficial del equipo 'Conect Telecom Team' en el partido 3 - 1 Utressic Alineación oficial del equipo 'Utressic' en el partido
Tiene un poco de suerte 2.61Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.69Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
93,2 % 0,3 % 6,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Conect Telecom Team

Goles Goles

  • 115 Minuto 34 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Tot i conduir la pilota, Valerian Olgin era molt més ràpid que el defensa Joseph Warmington. Al minut 34, el jugador de Telecom va deixar enrere el seu marcador i va anotar el 1 - 0.
  • 132 Minuto 43 (Gol por la izquierda): Telecom va augmentar la diferència quan Domantas Kapačiūnas no va desaprofitar una clara ocasió després d'una gran jugada des de l'esquerra, deixant el marcador en un 2 - 0.
  • 131 Minuto 63 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de Telecom va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Maciej Bober progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 3 - 0.
  • 131 Minuto 78 (Gol por el centro): Al minut 78 del partit, els defenses centrals visitants no van poder aturar Valerian Olgin, que va entrar a l'àrea i va rematar a plaer materialitzant el 4 - 0 per a Telecom.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 18 (Ocasión por la izquierda): Una bona sortida aèria del porter visitant al minut 18 per blocar una centrada d'en Hugo Baudel va ser el trist final a una bonica jugada per banda esquerra de Telecom.
  • 232 Minuto 42 (Ocasión por la izquierda): Corria el minut 42 quan Eraldo Brugnera de Telecom gairebé va resoldre el partit amb un fort xut des del pic esquerre de l'àrea, que va acabar sortint fora per poc.
  • 215 Minuto 67 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Només el mal estat del terreny de joc va poder aturar a en Valerian Olgin que havia marxat de tothom gràcies a la seva velocitat de desplaçament. La pilota li va botar malament i va fer una mala passada.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 39, Anthony ter Velde de Telecom va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 512 Minuto 43 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): En Anthony ter Velde se'n va anar al carrer després de veure la segona targeta groga per reiteració de faltes.

Utressic

Goles Goles

  • 185 Minuto 89 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Lennard Beemster, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 4 - 1 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.