Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Arbizu. K. T. (1415697) - U.E Nightmare (1369385) » 659826409: T63/J14/VII

Liga 659826409 Información oficial sobre el partido 659826409 en Hattrick

05.09.2020 15:00:00
Liga: Temporada 63 / Jornada 14 / VII.729 (38765)

Arbizu. K. T. Alineación oficial del equipo 'Arbizu. K. T.' en el partido 1 - 3 U.E Nightmare Alineación oficial del equipo 'U.E Nightmare' en el partido
0 - 1 Jesús María Pizarro (7')
0 - 2 Ernest Rodés (33')
Víctor Iturbust (61') 1 - 2
1 - 3 Guillermo Bastardas (70')
Arbizu. K. T. Alineación oficial del equipo 'Arbizu. K. T.' en el partido 1 - 3 U.E Nightmare Alineación oficial del equipo 'U.E Nightmare' en el partido
1 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 8
0 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 2 / 5
0 / 0 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 1
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 2
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
53 % Posesión 45' 47 %
54 % Posesión 90' 46 %
Normal Táctica Normal
Arbizu. K. T. Alineación oficial del equipo 'Arbizu. K. T.' en el partido 1 - 3 U.E Nightmare Alineación oficial del equipo 'U.E Nightmare' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Titánico (15))
Arbizu. K. T. Alineación oficial del equipo 'Arbizu. K. T.' en el partido 5 - 2 U.E Nightmare Alineación oficial del equipo 'U.E Nightmare' en el partido
Es un cenizo 4.67Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.71Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
87,4 % 0,9 % 11,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un EJEA (5)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Arbizu. K. T.

Goles Goles

  • 103 Minuto 61 (Gol por la derecha): Arbizu. no perdien la fe, i al minut 61 del partit, Víctor Iturbust va marcar el 1 - 2 després d'una genial jugada per la banda dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 211 Minuto 21 (Ocasión por el centro): Al minut 21 el Arbizu. va posar setge sobre la defensa central visitant però en Víctor Iturbust no va estar gens encertat.

U.E Nightmare

Goles Goles

  • 173 Minuto 7 (Gol por la derecha): L'afició va callar al minut 7, quan Jesús María Pizarro va posar els visitants Nightmare per damunt al marcador per 0 - 1, rematant un atac per la banda dreta.
  • 181 Minuto 33 (Gol por el centro): Ernest Rodés va aprofitar-se d'un error de coordinació entre el defensa central i el porter rivals al minut 33, i va fer pujar el 0 - 2 per a Nightmare.
  • 181 Minuto 70 (Gol por el centro): Al minut 70, Guillermo Bastardas va augmentar l'avantatge de Nightmare a 1 - 3 amb un fort xut que va passar pel mig de la defensa central com una bola de canó.

Ocasiones Ocasiones

  • 282 Minuto 14 (Ocasión por la izquierda): Al minut 14 Rodrigo Quijada va aconseguir desviar amb la punta dels dits el xut des de la banda esquerra de Jesús María Pizarro, i va impedir que l'equip visitant augmentés el seu avantatge al marcador.
  • 281 Minuto 24 (Ocasión por el centro): L'equip visitant va estar a punt d'incrementar el seu marcador per mitjà de Pepe Montero després de 24 minuts, amb un xut molt ben col·locat, però finalment el porter Rodrigo Quijada va poder desviar-lo a córner.
  • 281 Minuto 69 (Ocasión por el centro): Amb una sola finta, en Ernest Rodés va deixar assegut al central local. Per sort, el lateral estava ben col·locat i va arribar a temps per fer-li la cobertura.
  • 281 Minuto 75 (Ocasión por el centro): Dailos Villa Fernández quasi va augmentar l'avantatge de l'equip visitant quan va llançar un fort xut per damunt de Rodrigo Quijada, però la pilota va topar amb el travesser.
  • 283 Minuto 76 (Ocasión por la derecha): Nightmare quasi va aconseguir augmentar el seu avantatge al marcador quan Jesús María Pizarro va entrar des de la dreta, però el seu xut va sortir fregant el pal.