Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

inter de lionel (776759) - cubazuela del norte (988997) » 659804022: T63/J3/VII

Liga 659804022 Información oficial sobre el partido 659804022 en Hattrick

20.06.2020 15:00:00
Liga: Temporada 63 / Jornada 3 / VII.330 (38366)

La Palma C.F. Alineación oficial del equipo 'La Palma C.F.' en el partido 5 - 2 cubazuela del norte Alineación oficial del equipo 'cubazuela del norte' en el partido
Conan do Confurco (5') 1 - 0
Abel Fuentes (8') 2 - 0
2 - 1 Marcos Serna (14')
Manuel Blanco (20') 3 - 1
Javier Gándara (73') 4 - 1
Manuel Blanco (77') 5 - 1
5 - 2 Gerardo Beltrán Pedreira (89')
La Palma C.F. Alineación oficial del equipo 'La Palma C.F.' en el partido 5 - 2 cubazuela del norte Alineación oficial del equipo 'cubazuela del norte' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Utópico (19))
La Palma C.F. Alineación oficial del equipo 'La Palma C.F.' en el partido 2 - 2 cubazuela del norte Alineación oficial del equipo 'cubazuela del norte' en el partido
Tiene bastante suerte 2.25Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.62Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
51,1 % 22,5 % 26,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

La Palma C.F.

Goles Goles

  • 121 Minuto 5 (Gol por el centro): Palma va aconseguir el 1 - 0 que desfeia l'empat quan al minut 5 Conan do Confurco va rebre una passada mil·limètrica dins l'àrea i la va rematar amb un sublim xut de mitja volea amb el punt de mira just sota el travesser.
  • 133 Minuto 8 (Gol por la derecha): Abel Fuentes va incrementar l'avantatge de Palma amb el 2 - 0 aconseguit amb una bona rematada després d'una centrada des de la banda dreta.
  • 133 Minuto 20 (Gol por la derecha): Amb 20 minuts jugats, en Manuel Blanco va augmentar l'avantatge de Palma a 3 - 1 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.
  • 132 Minuto 73 (Gol por la izquierda): En Javier Gándara va doblar per banda esquerra al seu company, que li va fer una passada en profunditat i, precedit per un gran control, va marcar amb l'exterior del peu pel pal llarg. El marcador dels locals augmentava: 4 - 1.
  • 108 Minuto 77 (Gol evento especial imprevisible (general)): En Pere Jordi Crua és capaç de sorprendre tothom i ho va demostrar fent-li un túnel al defensa contrari i acabant la jugada amb una majestuosa "rabona" que va donar el gol fet a en Manuel Blanco perquè aconseguís el 5 - 1. El públic i fins i tot els jugadors rivals van aplaudir la magnífica jugada i un comentarista va exclamar "Qué bueno que viniste! Sos macanudo!".

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 38 (Ocasión por la izquierda): Una fantàstica aturada de Alfonso Jugo al minut 38 va evitar que els locals ampliessin l'avantatge quan Conan do Confurco va fer un impressionant xut des de l'esquerra de la frontal de l'àrea gran.
  • 231 Minuto 69 (Ocasión por el centro): Juan Antonio Cariello una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 69, però una magnífica aturada de Alfonso Jugo va mantenir l'equip visitant dins del partit.

cubazuela del norte

Goles Goles

  • 138 Minuto 14 (Gol evento especial extremo + rematador): Una meravellosa centrada de Gerardo Beltrán Pedreira va anar directament als peus de Marcos Serna que va aconseguir sense complicacions, amb una rematada suau i col·locada amb l'interior del peu, el 2 - 1.
  • 153 Minuto 89 (Gol por la derecha): Els jugadors de cubazuela no defallien en cap moment. Producte d'això, en Gerardo Beltrán Pedreira va marcar un gol psicològic, reduint distàncies al marcador: 5 - 2.