Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Jumpermind (1366429) - Isiwin (441184) » 659800188: T63/J10/VII

Liga 659800188 Información oficial sobre el partido 659800188 en Hattrick

08.08.2020 15:00:00
Liga: Temporada 63 / Jornada 10 / VII.261 (38297)

Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido 4 - 0 Isiwin Alineación oficial del equipo 'Isiwin' en el partido
Oronzo Lis (4') 1 - 0
Naşit Urba (26') 2 - 0
Naşit Urba (27') 3 - 0
Oronzo Lis (62') 4 - 0
Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido 4 - 0 Isiwin Alineación oficial del equipo 'Isiwin' en el partido
4 / 4 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 1
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 1
1 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
2 / 2 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 2
0 Evento 09xLesiones 0
46 % Posesión 45' 54 %
50 % Posesión 90' 50 %
Normal Táctica Normal
Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido 4 - 0 Isiwin Alineación oficial del equipo 'Isiwin' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Jumpermind Alineación oficial del equipo 'Jumpermind' en el partido 4 - 1 Isiwin Alineación oficial del equipo 'Isiwin' en el partido
Tiene un resultado normal 4.10Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.81Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de mala suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
96,1 % 0,1 % 3,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Jumpermind

Goles Goles

  • 122 Minuto 4 (Gol por la izquierda): Una espectacular jugada per la banda esquerra va permetre a Oronzo Lis de Jumpermind aconseguir un gol al minut 4 que posava per davant els locals: 1 - 0.
  • 133 Minuto 26 (Gol por la derecha): El 2 - 0 va pujar al marcador quan Jumpermind va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Naşit Urba des de dins de l'àrea.
  • 134 Minuto 27 (Gol de penalti): Un penal força dubtós va permetre marcar gol a Jumpermind i així augmentar el marcador a 3 - 0 als 27 minuts de joc. Mentre en Naşit Urba el celebrava amb els seus companys, els rivals protestaven enèrgicament la decisió del col·legiat.
  • 133 Minuto 62 (Gol por la derecha): Amb 62 minuts jugats, en Oronzo Lis va augmentar l'avantatge de Jumpermind a 4 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.

Isiwin

Ocasiones Ocasiones

  • 285 Minuto 51 (Ocasión de tiro libre indirecto): Els jugadors del Isiwin van tocar en curt un tir lliure indirecte xiulat a conseqüència d'una cessió al porter. L'encarregat de xutar a porteria, en Diego Torres Guzmán, es pensava que l'havia de deixar passar entre les cames perquè un altre xutés, però no hi havia ningú darrere seu. L'entrenador el va esbroncar per no saber-se l'estratègia, i ell es va defensar dient que el dia que ho van assajar estava al gimnàs fent treball de musculació.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 63 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Danijel Lienhard de Isiwin es va guanyar la targeta groga merescudament.
  • 510 Minuto 89 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Abílio de Gouveia de Isiwin amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.