Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 657495252

Copa 657495252 Información oficial sobre el partido 657495252 en Hattrick

04.03.2020 17:00:00

FC Driessen Alineación oficial del equipo 'FC Driessen' en el partido 0 - 4 JMT '02/Everest Alineación oficial del equipo 'JMT '02/Everest' en el partido
0 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 4
0 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 3 / 3
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
41 % Posesión 45' 59 %
42 % Posesión 90' 58 %
Normal Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
FC Driessen Alineación oficial del equipo 'FC Driessen' en el partido 0 - 4 JMT '02/Everest Alineación oficial del equipo 'JMT '02/Everest' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
FC Driessen Alineación oficial del equipo 'FC Driessen' en el partido 0 - 1 JMT '02/Everest Alineación oficial del equipo 'JMT '02/Everest' en el partido
Tiene un resultado normal 0.26Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.99Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
6,7 % 0,3 % 93,1 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

FC Driessen

Ocasiones Ocasiones

  • 203 Minuto 85 (Ocasión por la derecha): Driessen va disposar d'una oportunitat immillorable per apropar-se al marcador quan Huub van Vaalen va rebre una passada a mitja alçada i va rematar amb una magnífica volea des de la dreta de l'atac, però Raoul Demont va reaccionar com un campió i va fer l'aturada del partit.

JMT '02/Everest

Goles Goles

  • 187 Minuto 2 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Everest va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Corrado D'Aguanno en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 0 - 1.
  • 187 Minuto 19 (Gol tiro lejano): En Okke Meekhof conduïa pel cercle central i, veient a en Rene Høj desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 2.
  • 187 Minuto 33 (Gol tiro lejano): Després de 33 minuts el Everest, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Thorkil Garde sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 3 va pujar al marcador.
  • 137 Minuto 42 (Gol evento especial extremo + rematador): Al minut 42 en Gosse Reker va fer una centrada potent que només un especialista en rematar de cap com en Okke Meekhof podia donar-li la direcció adequada. Així ho va fer i el 0 - 4 va pujar al marcador.