Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 653384661

Amistoso (Int., RC) 653384661 Información oficial sobre el partido 653384661 en Hattrick

08.02.2020 14:00:00

pescailla Alineación oficial del equipo 'pescailla' en el partido 2 - 0 rapido cisterna Alineación oficial del equipo 'rapido cisterna' en el partido
2 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 0 / 0
1 / 2 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
1 / 2 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 3 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
59 % Posesión 45' 41 %
56 % Posesión 90' 44 %
Normal Táctica Normal
pescailla Alineación oficial del equipo 'pescailla' en el partido 2 - 0 rapido cisterna Alineación oficial del equipo 'rapido cisterna' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
pescailla Alineación oficial del equipo 'pescailla' en el partido 2 - 0 rapido cisterna Alineación oficial del equipo 'rapido cisterna' en el partido
Tiene un resultado normal 2.15Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.25Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
98,6 % 0,1 % 1,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

pescailla

Goles Goles

  • 185 Minuto 18 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del pescailla van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Osmar Clark va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 1 - 0 pujava al marcador.
  • 131 Minuto 70 (Gol por el centro): Un desmarcatge del davanter centre de pescailla va propiciar la creació d'un espai lliure al centre de la defensa que va aprofitar en Osmar Clark progressant des de la segona línia i definint ras i ajustat al pal. El marcador era de 2 - 0.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 6 (Ocasión por el centro): Déu meu! Quina errada d'en Sung-Ho Jung! Quan tothom ja cantava el gol que suposava l'avantatge local, la pilota li va passar entre les cames quan estava sobre la línia de gol. La cara de tonto que li va quedar contrastava amb la d'espant del porter.
  • 207 Minuto 16 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): pescailla va ser a punt de marcar al minut 16, quan el seu jugador Alexey Khlebodarov va xutar des de lluny, però la pilota va sortir molts metres per sobre de la porteria. La gent sospirava, preguntant-se si havia estat mala sort o l'engavanyament de l'equipament, que l'impedia fer els moviments amb què sorprenia les graderies tot sovint.
  • 285 Minuto 28 (Ocasión de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del cisterna. La jugada d'estratègia del pescailla per tirs lliures indirectes no estava prou treballada, ja que després d'uns moviments de distracció en Romeo Anđelić va acabar xutant directament a porteria i l'àrbitre va invalidar la jugada.
  • 216 Minuto 57 (Ocasión evento especial rápido + pase): Alexey Khlebodarov va marxar per velocitat al minut 57 i va fer una passada de la mort a Romeo Anđelić, però aquest va fallar.
  • 216 Minuto 76 (Ocasión evento especial rápido + pase): Després que el seu entrenador li demanés més implicació al joc, en Tomek Baszak va fer una ràpida incursió per banda. El seu centre el va rematar en Alexey Khlebodarov, sol al punt de penal, però va fer misto i la jugada va acabar en res.

rapido cisterna