Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 653332611

Amistoso (Int., RC) 653332611 Información oficial sobre el partido 653332611 en Hattrick

04.02.2020 18:25:00

SV Mainz Alineación oficial del equipo 'SV Mainz' en el partido 1 - 2 Leyenda Antonio Puerta F.C Alineación oficial del equipo 'Leyenda Antonio Puerta F.C' en el partido
1 / 1 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 4
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 4
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
42 % Posesión 45' 58 %
42 % Posesión 90' 58 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 10Nivel de táctica: 10 Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 13Nivel de táctica: 13
SV Mainz Alineación oficial del equipo 'SV Mainz' en el partido 1 - 2 Leyenda Antonio Puerta F.C Alineación oficial del equipo 'Leyenda Antonio Puerta F.C' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
SV Mainz Alineación oficial del equipo 'SV Mainz' en el partido 0 - 1 Leyenda Antonio Puerta F.C Alineación oficial del equipo 'Leyenda Antonio Puerta F.C' en el partido
Tiene un poco de suerte 0.41Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.01Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
14,2 % 1,5 % 84,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

SV Mainz

Goles Goles

  • 136 Minuto 40 (Gol evento especial inexperiencia rival): En Cristiano Giaran es va posar molt nerviós al rebre la pressió de Jork Fürstenhöfer per robar-li la pilota. La va voler passar enrere al porter però l'únic que va aconseguir és fer una assistència al rival. El resultat al minut 40 passava a ser 1 - 0.

Leyenda Antonio Puerta F.C

Goles Goles

  • 187 Minuto 42 (Gol tiro lejano): Era obvi que el Puerta. volia xutar de lluny quan tinguessin una bona posició, i el minut 42 van aconseguir marcar quan en Juho Kaarteenaho va trobar un forat a la defensa i va sorprendre el porter amb un xut des de 25 metres. 1 - 1.
  • 187 Minuto 72 (Gol tiro lejano): Veient que la defensa rival es tancava a la frontal de l'àrea, l'entrenador del Puerta. va ordenar que xutessin de lluny així que trobessin un forat. En Árpád Juhász en va prendre bona nota a la xerrada i així va aconseguir el 1 - 2.

Ocasiones Ocasiones

  • 287 Minuto 43 (Ocasión tiro lejano): Una bona combinació del Puerta. va deixar en bona posició a en Emil-Adrian Drăgan per assajar un xut llunyà a porteria. Malauradament no va colpejar la pilota amb prou violència i aquesta va arribar botant suaument a les mans del porter.
  • 287 Minuto 65 (Ocasión tiro lejano): L'entrenador d'en Emil-Adrian Drăgan ja els havia advertit que el porter contrari, en Erik Hachtel, acostumava a jugar molt avançat quan la pilota era a camp contrari. Així que quan va poder, va intentar un xut llunyà des del mig del camp que va marxar per sobre el travesser per ben poc.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 80 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Gert Terkelsen de Puerta. es va guanyar la targeta groga merescudament.