Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 652971096

Amistoso (Int.) 652971096 Información oficial sobre el partido 652971096 en Hattrick

08.01.2020 21:55:00

bitabita Alineación oficial del equipo 'bitabita' en el partido 5 - 1 Space Steampunk Pirates Alineación oficial del equipo 'Space Steampunk Pirates' en el partido
5 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 1
3 / 3 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 0 / 0
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 0 / 0
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
61 % Posesión 45' 39 %
60 % Posesión 90' 40 %
Jugar creativamente Táctica Atacar por el centro Nivel de táctica: 10Nivel de táctica: 10
bitabita Alineación oficial del equipo 'bitabita' en el partido 5 - 1 Space Steampunk Pirates Alineación oficial del equipo 'Space Steampunk Pirates' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
bitabita Alineación oficial del equipo 'bitabita' en el partido 2 - 0 Space Steampunk Pirates Alineación oficial del equipo 'Space Steampunk Pirates' en el partido
Tiene bastante suerte 2.24Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.15Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,5 % 0,1 % 0,4 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

bitabita

Goles Goles

  • 185 Minuto 4 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Steampunk. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en Saulo Nunes la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del bitabita es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 1 - 0 arribava al minut 4.
  • 118 Minuto 13 (Gol evento especial córner peinado): bitabita va aconseguir el 2 - 0 gràcies a una jugada assajada de córner en què Anacleto Soares, després de rebre una passada en curt, va centrar cap a en Saulo Nunes que, gairebé sol, va enviar la pilota entre els tres pals.
  • 130 Minuto 18 (Gol de falta): Als 18 minuts, Ronni Laursen va ampliar l'avantatge de bitabita amb un 3 - 0 mitjançant un tir lliure directe que va tocar la barrera i va despistar el porter.
  • 185 Minuto 27 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Anacleto Soares, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 4 - 0 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.
  • 133 Minuto 73 (Gol por la derecha): Amb 73 minuts jugats, en Anacleto Soares va augmentar l'avantatge de bitabita a 5 - 0 en rebre una centrada des de la banda dreta, deixar-se passar la pilota per sota les cames enganyant el porter i, amb un toc subtil, marcar a porta buida.

Ocasiones Ocasiones

  • 232 Minuto 26 (Ocasión por la izquierda): Passaven 26 minuts quan una jugada de manual per l'esquerra de l'equip local no va acabar en gol perquè en Luís Balinha va rematar alt.

Tarjetas Tarjetas

  • 511 Minuto 23 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Luís Balinha de bitabita va patir un "sobtat desmai" quan s'apropava a l'àrea rival. L'àrbitre, però, li mostrà la targeta groga interpretant que el jugador hi havia posat més pa que formatge.
  • 512 Minuto 83 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): En Luís Balinha va deixar al seu equip amb un jugador menys després d'entrar amb les dues cames per davant a un rival.

Space Steampunk Pirates

Goles Goles

  • 106 Minuto 88 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): El Steampunk sempre confia amb les genialitats d'en Per Gustavsson; aquest cop va interceptar una passada i va marcar a plaer el 5 - 1.