Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 651918480

Copa 651918480 Información oficial sobre el partido 651918480 en Hattrick

30.10.2019 11:00:00

Ambulanceman Alineación oficial del equipo 'Ambulanceman' en el partido 6 - 4 Happy Valley Dragons E.F.C. Alineación oficial del equipo 'Happy Valley Dragons E.F.C.' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: No sabe (0))
Ambulanceman Alineación oficial del equipo 'Ambulanceman' en el partido 10 - 1 Happy Valley Dragons E.F.C. Alineación oficial del equipo 'Happy Valley Dragons E.F.C.' en el partido
Es un cenizo 9.59Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.43Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
97,8 % 0,1 % 2,2 %
 
EJEÓMETRO:
El partido es un super EJEA (7)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Equipo L/VLocal / Visitante Táctica
(nivel)Táctica utilizada:

Normal: Normal
Presionar: Presionar
Contraataques: Contraataques
Atacar por el centro: Atacar por el centro
Atacar por bandas: Atacar por bandas
Jugar creativamente: Jugar creativamente
Tiros lejanos: Tiros lejanos
Sin datos: Sin datos
ÍndicesÍndices HatStat y PStat. Medio DefensaMedia ponderada de las calificaciones de defensa:
30% laterales y 40% central.
AtaqueMedia ponderada de las calificaciones de ataque:
30% laterales y 40% central.
GLGoles equipo local. GVGoles equipo visitante.
HatStatÍndice HatStat:
3 * medio + defensa (D,C,I) + ataque (D,C,I).
PStatÍndice PStat:
46%(medio) + 22%(defensa) + 32%(ataque).
DCalificación Defensa Derecha. CCalificación Defensa Central. ICalificación Defensa Izquierda. DCalificación Ataque Derecho. CCalificación Ataque Central. ICalificación Ataque Izquierdo.
Ambulanceman L Jugar creativamente 281 33.033.0: formidable (muy bajo) 3333: formidable (muy bajo) 15.115.1: débil (alto) 45.245.2: magnífico (muy bajo) 6 4
1212: pobre (muy alto) 1616: débil (muy alto) 1717: insuficiente (muy bajo) 4343: brillante (alto) 4141: brillante (muy bajo) 5353: sobrenatural (muy bajo)
Happy Valley Dragons E.F.C. V Normal 200 22.622.6: aceptable (alto) 2424: aceptable (muy alto) 21.621.6: aceptable (bajo) 21.321.3: aceptable (muy bajo) 6 4
2121: aceptable (muy bajo) 2121: aceptable (muy bajo) 2323: aceptable (alto) 2121: aceptable (muy bajo) 2424: aceptable (muy alto) 1818: insuficiente (bajo)
 
Diferencia "local - visitante" (*) 81 10.4 9 -6.5 23.9 2
-9 -5 -6 22 17 35

(*)En verde, gana local. En rojo, gana visitante. En azul, empate.

Diferencias cruzadas

Ambulanceman

Goles Goles

  • 112 Minuto 30 (Gol por la izquierda): Els incondicionals del AM s'esgargamellaven dempeus per esperonar 關 (Kwan) 邦衛 (Bangwei) que, en rebre la pilota i trobar-se desmarcat, va dirigir-se com una fletxa cap a la porteria rival des de l'esquerra. Una jugada molt maca, que succeïa al minut 30 i suposava l'empat a 1 per als locals.
  • 123 Minuto 34 (Gol por la derecha): Els locals es van posar per damunt en el marcador amb un gol que significava el 2 - 1 al minut 34 gràcies a la jugada de 楊 (Yeung) 孝益 (Xiaoyi), que amb una acció personal va penetrar per la banda dreta i va creuar la pilota suaument davant la sortida a la desesperada del porter.
  • 122 Minuto 60 (Gol por la izquierda): AM, atacant per l'esquerra al minut 60, va aprofitar el magnífic llançament de 胡 (Wu) 初佳 (Chujia) per agafar avantatge al marcador: 3 - 2.
  • 133 Minuto 70 (Gol por la derecha): El 4 - 2 va pujar al marcador quan AM va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de 胡 (Wu) 初佳 (Chujia) des de dins de l'àrea.
  • 136 Minuto 83 (Gol evento especial inexperiencia rival): La falta d'experiència va fer que 王 (Wong) 向陽 (Xiangyang) s'arrisqués amb un driblatge innecessari davant 關 (Kwan) 邦衛 (Bangwei), que li va robar la pilota, va encarar el porter i li va bombejar la pilota fent el 5 - 3.
  • 185 Minuto 85 (Gol de tiro libre indirecto): L'àrbitre va xiular cessió a l'interior de l'àrea del Dragons. En una jugada assajada, un company va tocar la pilota amb el taló i en 方 (Fong) 項軼 (Xiangyi) la va col·locar a l'escaire. L'entrenador del AM es va girar cap al seu ajudant i, fent veure que es treia un puro de la boca, li va dir: "m'agrada que els plans surtin bé". El 6 - 4 arribava al minut 85.

Ocasiones Ocasiones

Happy Valley Dragons E.F.C.

Goles Goles

  • 138 Minuto 8 (Gol evento especial extremo + rematador): Era de sentit comú que alguna de les bones centrades de Ashley Bushaway arribés a peus de 葉 (Yip) 慶明 (Qingming), que va rematar la pilota amb força i col·locació fent pujar per a Dragons el 0 - 1.
  • 162 Minuto 36 (Gol por la izquierda): Wilmar Rietema, de l'equip visitant, va controlar una centrada des de l'esquerra i va rematar col·locat, aconseguint així l'empat: 2 - 2 al minut 36.
  • 151 Minuto 76 (Gol por el centro): Al minut 76 els aficionats de Dragons van tornar a tenir esperances de guanyar el partit, perquè en Zenildo Zamora va anotar el 4 - 3 amb un xut des de la mitja lluna que va anar ajustat al pal dret.
  • 153 Minuto 84 (Gol por la derecha): Dragons van aconseguir el 5 - 4 que retallava diferències al minut 84 quan Quintino Pinheiro Ferreira sense dificultats va fer passar la pilota per sota el porter després d'una jugada per la dreta.

Ocasiones Ocasiones

  • 215 Minuto 68 (Ocasión evento especial delantero/extremo rápido): Wilmar Rietema va intentar anar-se'n per velocitat al minut 68 però va perdre el control de la pilota quan estava prop de la línia de fons, així que la jugada va acabar amb la pilota per l'equip rival.
  • 262 Minuto 81 (Ocasión por la izquierda): Dragons va estar a punt d'empatar al 81 quan un jugador local va perdre la pilota dins l'àrea gràcies a la pressió de Quintino Pinheiro Ferreira que va avançar fins l'àrea petita pel flanc esquerre, però l'embolic va acabar en no res.