Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Nibelheim.C.F. (777640) - Dandy de Tazmania 2 (1365742) » 647146474: T60/R5

Copa 647146474 Información oficial sobre el partido 647146474 en Hattrick

31.07.2019 12:00:00
Copa: Temporada 60 / Ronda 5

Nibelheim.C.F. Alineación oficial del equipo 'Nibelheim.C.F.' en el partido 0 - 4 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
0 / 0 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 4 / 6
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 3
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 1 / 1
0 / 0 Evento x07Goles / Ocasiones tiro lejano 2 / 2
0 Evento 51xTarjetas 1
0 Evento 09xLesiones 0
32 % Posesión 45' 68 %
32 % Posesión 90' 68 %
Jugar creativamente Táctica Tiros lejanos Nivel de táctica: 21Nivel de táctica: 21
Nibelheim.C.F. Alineación oficial del equipo 'Nibelheim.C.F.' en el partido 0 - 4 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Nibelheim.C.F. Alineación oficial del equipo 'Nibelheim.C.F.' en el partido 0 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
Tiene un resultado normal 0.03Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.99Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene bastante suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
0,1 % 0,0 % 99,8 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador algo improbable (3)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Nibelheim.C.F.

Dandy de Tazmania 2

Goles Goles

  • 187 Minuto 16 (Gol tiro lejano): Després de 16 minuts el Tazmania, amb una sèrie de passades al primer toc, va deixar a en Rubén Sáenz sense cap marcador a prop, perfecte per poder xutar des de lluny. No s'ho va pensar dos cops, i la pilota va entrar ajustada al pal dret de la porteria. El 0 - 1 va pujar al marcador.
  • 187 Minuto 29 (Gol tiro lejano): En José Ballestero conduïa pel cercle central i, veient a en Rubén Sáenz desmarcat i en posició de tir li va cedir la pilota. Aquest va fer un control i va xutar en rosca a l'escaire del segon pal. La pilota, fent una trajectòria parabòlica va passar per sobre el porter que no va poder fer-hi res, tot i ser un xut de llarga distància. 0 - 2.
  • 115 Minuto 66 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Tot i conduir la pilota, José Ballestero era molt més ràpid que el defensa Savin Ganea. Al minut 66, el jugador de Tazmania va deixar enrere el seu marcador i va anotar el 0 - 3.
  • 185 Minuto 80 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Tazmania van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Ricco Ries va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 0 - 4 pujava al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 270 Minuto 6 (Ocasión de falta): El Tazmania va tenir l'oportunitat de posar-se per davant al minut 6 amb un llançament de falta perillós. En Harry Espinoza però, la va tirar centrada i amb poca potència.
  • 280 Minuto 74 (Ocasión de falta): El llançament de falta executat al minut 74 per Harry Espinoza va anar a parar a la creueta.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 77 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Ricco Ries.