Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 642263206

Amistoso (Int., RC) 642263206 Información oficial sobre el partido 642263206 en Hattrick

24.04.2019 12:25:00

Gallaecia Racing F.C. Alineación oficial del equipo 'Gallaecia Racing F.C.' en el partido 5 - 2 shōjo-manga Alineación oficial del equipo 'shōjo-manga' en el partido
5 / 7 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
4 / 6 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
1 / 1 Evento 1x4Goles de penalti/Evento 2x4Ocasiones de penalti 0 / 0
0 / 0 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 2
3 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
66 % Posesión 45' 34 %
68 % Posesión 90' 32 %
Normal Táctica Jugar creativamente
Gallaecia Racing F.C. Alineación oficial del equipo 'Gallaecia Racing F.C.' en el partido 5 - 2 shōjo-manga Alineación oficial del equipo 'shōjo-manga' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mágico (18))
Gallaecia Racing F.C. Alineación oficial del equipo 'Gallaecia Racing F.C.' en el partido 4 - 0 shōjo-manga Alineación oficial del equipo 'shōjo-manga' en el partido
Tiene un poco de suerte 3.92Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.20Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
99,7 % 0,0 % 0,3 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Gallaecia Racing F.C.

Goles Goles

  • 111 Minuto 37 (Gol por el centro): Per fi, el públic va saltar de la cadira quan en Alexey Karlenkov va superar el porter rival després de rebre una gran passada en profunditat pel centre. Gallaecia empatava el partit, 1 a 1, al minut 37.
  • 121 Minuto 41 (Gol por el centro): Víctor Rodríguez Navas va donar a Gallaecia un avantatge de 2 - 1, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 121 Minuto 75 (Gol por el centro): La defensa central visitant no hauria d'haver tingut problemes per aturar Gustaw Szwajkowski, que no tenia cap company que l'ajudés en aquell moment; tanmateix el jugador del Gallaecia se les va manegar per posar per davant el seu equip: 3 - 2 al minut 75.
  • 134 Minuto 82 (Gol de penalti): Vidginas Lukošaitis va augmentar la diferència de Gallaecia a 4 - 2 des del punt de penal.
  • 131 Minuto 89 (Gol por el centro): El partit empitjorava per als visitants. Jeppe Røjkjær es va introduir dins la defensa central al minut 89, i va aconseguir el 5 - 2 davant la cridòria del públic.

Ocasiones Ocasiones

  • 221 Minuto 15 (Ocasión por el centro): En Gustaw Szwajkowski va marxar de dos marcadors centrals amb més coratge que tècnica, però va finalitzar l'acció xutant tan desviat que fins i tot algun aficionat de Gallaecia se li va escapar el riure, tot i que significava perdre una bona oportunitat de posar-se per davant al marcador.
  • 231 Minuto 87 (Ocasión por el centro): Gustaw Szwajkowski una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 87, però una magnífica aturada de Rafał Zięba va mantenir l'equip visitant dins del partit.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 43 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 43, Pedro Bertomeu de Gallaecia va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 510 Minuto 88 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Vidginas Lukošaitis.
  • 512 Minuto 89 (2ª Tarjeta amarilla (Agresividad)): En Vidginas Lukošaitis se'n va anar al carrer després de veure la segona targeta groga per reiteració de faltes.

shōjo-manga

Goles Goles

  • 115 Minuto 29 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Jarosław Antkowiak de shōjo-manga va fer un bon esprint per escapar-se de Gabriel Zimmermann i xutar amb comoditat superant al porter i aconseguint així el 0 - 1. Tot un espectacle!
  • 115 Minuto 74 (Gol evento especial delantero/extremo rápido): Tot i conduir la pilota, Jarosław Antkowiak era molt més ràpid que el defensa Gabriel Zimmermann. Al minut 74, el jugador de shōjo-manga va deixar enrere el seu marcador i va anotar el 2 - 2.