Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Joncar Tremp 2 (311960) - Sanguinella Sicula (1456802) » 638982127: T59/J8/VI

Liga 638982127 Información oficial sobre el partido 638982127 en Hattrick

04.05.2019 14:00:00
Liga: Temporada 59 / Jornada 8 / VI.157 (14475)

Joncar Tremp Alineación oficial del equipo 'Joncar Tremp' en el partido 3 - 2 Sanguinella Sicula Alineación oficial del equipo 'Sanguinella Sicula' en el partido
0 - 1 Abdessatar Oukili (23')
António Rui Santos Freitas (76') 1 - 1
Guillaume Theriault (79') 2 - 1
Olivier Cartigny (86') 3 - 1
3 - 2 Rafael Abaurrea (88')
Joncar Tremp Alineación oficial del equipo 'Joncar Tremp' en el partido 3 - 2 Sanguinella Sicula Alineación oficial del equipo 'Sanguinella Sicula' en el partido
3 / 5 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 2 / 2
0 / 0 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 1 / 1
1 / 1 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
2 / 4 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 0
1 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
50 % Posesión 45' 50 %
51 % Posesión 90' 49 %
Normal Táctica Normal
Joncar Tremp Alineación oficial del equipo 'Joncar Tremp' en el partido 3 - 2 Sanguinella Sicula Alineación oficial del equipo 'Sanguinella Sicula' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
Joncar Tremp Alineación oficial del equipo 'Joncar Tremp' en el partido 1 - 1 Sanguinella Sicula Alineación oficial del equipo 'Sanguinella Sicula' en el partido
Tiene suerte 1.39Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.03Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un poco de suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
49,0 % 24,3 % 26,7 %
 
EJEÓMETRO:
El partido entra dentro de las probabilidades (1)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Joncar Tremp

Goles Goles

  • 138 Minuto 76 (Gol evento especial extremo + rematador): En Guillaume Theriault va arribar a línia de fons i va fer una excel·lent centrada al punt de penal on António Rui Santos Freitas la va rematar amb una volea al primer pal, posant així el 1 - 1 al marcador.
  • 123 Minuto 79 (Gol por la derecha): Joncar s'avançava al marcador al minut 79, després d'un rebot que va caçar en Guillaume Theriault per la banda dreta de l'atac local. El 2 - 1 va fer esclatar d'alegria els seguidors locals.
  • 138 Minuto 86 (Gol evento especial extremo + rematador): Una de les bones centrades de Guillaume Theriault la va rematar Olivier Cartigny amb una magnífica volea que va fer pujar per a Joncar el 3 - 1.

Ocasiones Ocasiones

  • 218 Minuto 9 (Ocasión evento especial córner peinado): En una jugada assajada de córner, en António Rui Santos Freitas va deixar passar la pilota entre les cames per tal que en Guillaume Theriault rematés tot sol, però aquest no estava al seu lloc i la jugada va acabar sense perill.
  • 207 Minuto 56 (Ocasión evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Werner Neumann va enviar un xut des de 40 metres al minut 56, però l'esfèrica no va entrar per ben poquet.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 75 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Les entrades per darrere són sancionades amb targeta groga, i és el que va fer l'àrbitre amb en Daniel Herlea.

Sanguinella Sicula

Goles Goles

  • 173 Minuto 23 (Gol por la derecha): Una pilotada llarga des de la defensa a la punta dreta de l'atac va significar l'inici del gol que posava per davant els visitants. En Abdessatar Oukili va controlar la pilota i va anar cara a barraca per marcar el 0 - 1.
  • 185 Minuto 88 (Gol de tiro libre indirecto): L'entrenador va manar fer una jugada d'estratègia que havien preparat insistentment durant les sessions d'entrenament anteriors. Fins a 4 jugadors es van desmarcar dins de l'àrea per tal de deixar a en Rafael Abaurrea, que aparentment no participava a la jugada, lliure de marca. Va fer pujar el 3 - 2 amb un control orientat dins de l'àrea i un xut col·locat arran del pal.