Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 632306095

Amistoso (Int.) 632306095 Información oficial sobre el partido 632306095 en Hattrick

09.10.2018 19:15:00

A.S. Pescara 1936 Alineación oficial del equipo 'A.S. Pescara 1936' en el partido 1 - 3 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
1 / 2 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 3 / 3
0 / 1 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 0 Evento 1x3Goles por la derecha/Evento 2x3Ocasiones por la derecha 1 / 1
1 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 2 / 2
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
43 % Posesión 45' 57 %
45 % Posesión 90' 55 %
Presionar Nivel de táctica: 6 Táctica Normal
A.S. Pescara 1936 Alineación oficial del equipo 'A.S. Pescara 1936' en el partido 1 - 3 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Divino (20))
A.S. Pescara 1936 Alineación oficial del equipo 'A.S. Pescara 1936' en el partido 1 - 1 Dandy de Tazmania 2 Alineación oficial del equipo 'Dandy de Tazmania 2' en el partido
Tiene un resultado normal 1.46Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 0.98Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene suerte
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
57,0 % 17,5 % 25,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene ciertas diferencias (2)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

A.S. Pescara 1936

Goles Goles

  • 106 Minuto 48 (Gol evento especial imprevisible intercepta (anotación)): El panell digital mostrava el minut 48 i semblava que Pescara desaprofitava una altra ocasió de gol, però de sobte Andoni Massuh va interceptar un refús de la defensa i va disparar una canonada que si es descuida forada la xarxa! El marcador quedava amb 1 gols per als locals i 2 per als visitants.

Ocasiones Ocasiones

  • 201 Minuto 78 (Ocasión por el centro): Alex Somogyi va disposar d'una bona oportunitat al minut 78, però va xutar tan malament que la pilota va anar a parar a la muntanya situada darrere la porteria, fora de l'estadi!

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 39 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Al minut 39, Moses van Agtmaal de Pescara va rebre una targeta groga per una entrada molt lletja sense pilota.
  • 511 Minuto 73 (Tarjeta amarilla (Honestidad)): Després d'agafar un rival per la samarreta diverses vegades i simular una falta inexistent, Alex Somogyi de Pescara es va guanyar la targeta groga merescudament.

Dandy de Tazmania 2

Goles Goles

  • 119 Minuto 42 (Gol evento especial córner rematado por cabeceador): L'equip Tazmania va forçar un córner a favor. L'entrenador va sortir corrent de la banqueta ordenant posar en pràctica la jugada que feia temps que assajaven. Dit i fet, el córner es va treure en curt i, després d'un parell de driblades, van penjar la pilota al punt de penal, on Gregorio Materán va arribar entrant des de la segona línia, rematant de cap i enviant la pilota al fons de la xarxa. El marcador es posava 0 - 1.
  • 183 Minuto 43 (Gol por la derecha): Al minut 43, Tazmania va augmentar el seu avantatge a 0 - 2, després d'una confusió a l'àrea local. L'autor del gol va ser Gino Jeanneret, amb un xut sec des de la dreta.
  • 107 Minuto 66 (Gol evento especial tiro lejano (bp. o anot)): Rubén Sáenz semblava que estava massa lluny de la línia de gol quan va encertar un magnífic globus per a Tazmania. Qui ho havia de dir! 1 - 3.