Logo, enlace a la página principal Web con certificación CHPP 

Logo GNU Tux Logo Fedora
Logo Apache Logo PHP & PostgreSQL XHTML 1.0 Strict válido

Partido 632295221

Amistoso (Int.) 632295221 Información oficial sobre el partido 632295221 en Hattrick

10.10.2018 16:30:00

Kongerne af toften Alineación oficial del equipo 'Kongerne af toften' en el partido 4 - 1 Marlin Magic Alineación oficial del equipo 'Marlin Magic' en el partido
4 / 6 Evento 1xxGoles / Evento 2xxOcasiones 1 / 2
1 / 1 Evento 1x0Goles de falta/Evento 2x0Ocasiones de falta 0 / 0
3 / 3 Evento 1x1Goles por el centro/Evento 2x1Ocasiones por el centro 0 / 0
0 / 1 Evento 1x2Goles por la izquierda/Evento 2x2Ocasiones por la izquierda 1 / 1
0 / 1 Evento 1x5Goles / Ocasiones evento especial 0 / 1
2 Evento 51xTarjetas 0
0 Evento 09xLesiones 0
57 % Posesión 45' 43 %
57 % Posesión 90' 43 %
Atacar por el centro Nivel de táctica: 11Nivel de táctica: 11 Táctica Normal
Kongerne af toften Alineación oficial del equipo 'Kongerne af toften' en el partido 4 - 1 Marlin Magic Alineación oficial del equipo 'Marlin Magic' en el partido
 
Predicción simulador (fiabilidad: Mítico (17))
Kongerne af toften Alineación oficial del equipo 'Kongerne af toften' en el partido 4 - 1 Marlin Magic Alineación oficial del equipo 'Marlin Magic' en el partido
Tiene un resultado normal 3.63Número de goles que marcará el equipo LOCAL según el simulador - 1.25Número de goles que marcará el equipo VISITANTE según el simulador Tiene un resultado normal
 
Victoria local: Empate: Victoria visitante:
88,7 % 0,7 % 10,6 %
 
EJEÓMETRO:
El partido tiene un marcador normal (0)
 
 

Simulador PRO gentileza de International Hattrick.

Esta simulación ofrece el marcador más probable, pero el motor de Hattrick no siempre hace esto mismo. No debes dar más importancia al simulador que al propio motor. Úsalo pues de forma inteligente.

Diferencias cruzadas

Kongerne af toften

Goles Goles

  • 121 Minuto 30 (Gol por el centro): Lorenz Kruhøffer va donar a Kongerne un avantatge de 1 - 0, quan va rebre una passada des del mig camp, la va controlar dins l'àrea i va col·locar la pilota suaument al pal dret del porter.
  • 185 Minuto 35 (Gol de tiro libre indirecto): En una falta directa prop del córner, els jugadors del Kongerne van decidir no llençar-la directa a porteria, sinó que van idear una jugada d'estratègia en la qual en Ronald Søndberg va quedar absolutament sol, gràcies a la maniobra de distracció dels seus companys. El 2 - 0 pujava al marcador.
  • 131 Minuto 70 (Gol por el centro): Després d'un fort xut, el refús del porter visitant va deixar una pilota enverinada a la frontal de l'àrea que Sten Esbensen va aprofitar per marcar el 3 - 1 a plaer.
  • 131 Minuto 83 (Gol por el centro): Una mica més tard, una estupenda combinació de Kongerne pel centre va donar un gran resultat: el gol de Kurt Skaarup va posar el 4 - 1 al marcador.

Ocasiones Ocasiones

  • 222 Minuto 22 (Ocasión por la izquierda): Kongerne va tenir una magnífica oportunitat d'avançar-se al marcador quan Frank Lindby va rematar des de l'esquerra, però el seu xut el va poder aturar el porter Onno Slump.
  • 218 Minuto 48 (Ocasión evento especial córner peinado): Joachim Kværndrup quasi marca en una jugada assajada de córner que Leroy Derbyshire havia pentinat lleugerament, però la pilota va tocar al pal esquerre i es va perdre per la línia de fons.

Tarjetas Tarjetas

  • 510 Minuto 28 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): L'àrbitre va sancionar en Gustav Sandberg de Kongerne amb targeta groga per clavar-li els tacs a un rival al panxell.
  • 510 Minuto 84 (Tarjeta amarilla (Agresividad)): Leroy Derbyshire de Kongerne va rebre una targeta groga després d'una dura entrada.

Marlin Magic

Goles Goles

  • 152 Minuto 39 (Gol por la izquierda): Magic va captivar els seguidors que s'havien desplaçat a l'estadi rival per a veure el partit amb una gran jugada que va significar el 2 - 1 quan Rico Crone va superar el porter local amb un bon xut després d'una bona jugada col·lectiva per l'esquerra.

Ocasiones Ocasiones

  • 239 Minuto 82 (Ocasión evento especial técnico vs. cabeceador): Una hàbil croqueta marca de la casa de Anfred Rooselaar va servir per deixar enrere el gegant Ronald Søndberg al minut 82, però el seu xut final va sortir desviat i va colpejar un reporter gràfic als ronyons.